Reskompis till Asien i höst. Thailand,Bali,Gili?

Av Babagci
11 juli 2015 00:06
Visningar: 39
Hej!

Någon eller några här som vill ha en reskompis till Asien i höst? När drar du/ni? Åker gärna en sväng till Thailand sen kan jag åka vart som helst!.
Jag är glad och trevlig och är lätt att ha att göra med. Anpassar mig väldigt bra och är med på alla tänkbara aktiviteter, bada,cykla,paddla,vandra,festa you name it! Tycker kultur och historia är intressant så museum och sevärdheter har jag inte svårt för. Tänk mig som ett paket med ett huvud på som du kan ta med på alla ställen. Kanske dra till angkor wat, white tempel? Jag har inte planerat något speciellt, jag kör go with the flow!

Hör gärna av er! Skriv ett pm på facebook om det är så! :)
https://www.facebook.com/baris.bagci.90
Av Lsore
11 juli 2015 16:49
Tjena! Jag har en enkel till bangkok i slutet av oktober.

Ska bara vara där ett par dagar för att sen vidare norr till chiang mai/pai.
över till laos för att bearbeta mig neråt.
Över till kambodja snabbis för angkor wat.
tillbaka till thailand till koh tao för att ta dykacertifikat.

Det är min plan iaf, sen ska jag vidare söderut, malaysia och Indonesien, men då är planen slappare :)

Säg till om det låter intressant!
Av Babagci
14 juli 2015 18:20
Tjena!

Låter intressant! hör av mig :)
14 juli 2015 20:31
Tja! Jag planerar att åka till Asien alt Australien runt okt och kanske två månader framåt. Ska kanske plugga till våren så måste vara hemma tills dess. Funderar på att ta Thailand och typ Malaysia en månad och sedan vidare till Australien. Är också väldigt aktiv. Älskar att dyka, träna, festa Osv!
Av Lsore
14 juli 2015 22:39
Gör det :)
Och förresten, skulle du vilja bjuda in mig till Backpacking Asien 2015 på facebook. Tar en evighet för dem att svara på ens förfrågan!
Marcus L Lindström.
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Babagci
20 juli 2015 12:44
Kul att det är så många som ska resa själva!

Jag kommer nog åka till Thailand i början på september :). Är också sugen på att ta dykcert! Surfa låter sjukt kul. Hade du tänkt ta surflektioner?

Kan tyvärr inte bjuda in er till gruppen, såg att jag bara kan bjuda in vänner. Men skickade ett meddelande till Admin!
Medlemmen har tagit bort svaret