Reskompis till Asien i höst!!

23 maj 2015 10:37
Visningar: 154
Hej! jag är en tjej som tar studenten nu i sommar och har alltid haft ett sug på att backpacka i Asien men mina vänner har inte det behov av att resa som jag har och därför har jag ingen att åka med. Jag hade tänkt att dra utomlands sep/okt och vara bort minst 3 månader till ett år. vilka länder i Asien spelar ingen roll vill upptäcka så många som det går. kan även tänka mig att åka till Australien och nya zeeland.

Jag är en social tjej, gillar att festa, träffa nytt folk och bara chilla runt och ta dagen som den kommer. Så hör av er om ni också är sugna på att dra till Asien i höst. :)))))
Av Skrumpi
29 maj 2015 13:20
Hej! Jag är i samma sits som dig. Här vänner som inte är i samma behov och jag som känner att jag bara måste iväg! Jag har tänkt åka i september och vara borta till december med start i thailand. Jag vill festa, chilla och träffa folk, ha upplevelser och skapa minnen! Jag har redan planerat att åka i september men hade varit jättekul att resa tillsammans med någon! Delad glädje är dubbel glädje? ;) jag är väldigt glad och social som älskar att ha kul! Hör gärna av dig så kan vi prata mer!
Kram!
29 maj 2015 21:41
Hej! Jag är också sugen på att dra utomlands i höst. Mitt vik går ut sista augusti och känner att det är dags att resa efter det. Jag är i samma sits, mina vänner antingen jobbar eller pluggar så de kan inte resa till hösten. Mina planer är också att vara utomlands från 3-12 månader. Vilka länder jag reser till spelar inte så stor roll utan jag vill se så mycket som möjligt och uppleva äventyr.

Om ni gärna vill ha med er ytterligare en person så hör gärna av er!

/Johanna :)
23 juni 2015 23:52