Reskompis Sydamerika Januari 2016 :)

Av Jhrm
25 nov. 2015 12:10
Visningar: 14
Hej!
Är en kille på 23 år som tänkte dra till sydamerika några månader nu i januari, och letar en eller flera reskompisar då jag är lite osäker på att åka helt själv! :) Tanken just nu är att börja i buenos aires sen bussa upp hela vägen genom bolivia-peru-ecuador-colombia och kanske venezuela.
Men är verkligen inte bestämt än, är flexibel så kan gärna ändra min rutt för att hänga med andra sköna backpackers.
Har dykcert och tidigare erfarenheter med 4 månader i asien och australien.

Vill bara ut och uppleva världen, chilla på dom finaste stränderna och se dom största städerna och all fin natur. Har ingen speciell plan mer än så och åker troligtvis i början på januari.
Nån som vill mötas upp under vägen eller helt enkelt bilda ett gäng som drar ungefär samtidigt så hör av er här eller på facebook. :)
Hoppas jag hittar nån som nappar så ses vi!
26 nov. 2015 22:15
Jag ska till centralamerika i feb först Mexico sen costa rica och Panama :) om nått av de låter intressant så hör av dig! Jag åker också själv :)
Av Jhrm
29 nov. 2015 04:12
Okej, ja absolut planen är att komma så långt uop som möjligt innan hemgång! vad har du mer för planer? :)
29 nov. 2015 17:28
Kommer vara borta i 6 veckor med start 1 feb i Mexico :) har sen bokat en bestämd rutt från costa rica till Panama de sista två veckorna med nån resegrupp. Men annars äre ganska öppet!