Reskompis sökes till hösten 2015

16 apr. 2015 21:54
Visningar: 289
Hej!

Mitt namn är Jennifer och jag är en 19 årig tjej som bor i Linköping. I juni tar jag studenten och planerar att resa iväg till Sydney, Australien men skulle gärna spendera lite tid på Fiji och Nya Zeeland också. Problemet är att mina vänner inte alls har samma planer utan de flesta vill plugga vidare direkt och därför saknar jag en reskompis.

Jag är en social person som gillar utmaningar i livet. Mitt syfte med denna resa är att få upptäcka nya saker och tanken är att jag ska åka runt augusti/september och vara borta 6-12 månader ungefär. Under denna period är tanken att jag ska jobba men även leva livet där genom att upptäcka så mycket som möjligt.

Tveka inte att höra av er antingen på fb eller mail om ni är intresserade.
21 apr. 2015 22:23
Hejsan!
Du verkar ha liknande planer som jag!
Kanske kan vi prata vidare om våra planer på FB?
Karin J Sjöqvist heter jag där!
16 maj 2015 16:02
Har du hittat en resekompis än? Annars låter detta definitivt som något jag vill göra :)
16 maj 2015 22:40
Hej!
Jag skulle också vilja besöka Australien, Nya Zeeland och Fiji, jag kan dock inte vara borta så länge som du har tänkt vara iväg på resande fot, men skulle kunna tänka mig att åka ner till Australien (antar att det är där du ska jobba?) och sen göra en rundresa där i från och sen tillbaka innan jag åker hem igen :)