Reskompis sökes, roadtrip LA/SF/LV/GC

Av Oscarww
17 feb. 2016 17:15
Visningar: 45
Hej,

Söker reskompis

Är trött på kylan här i Sverige och planerar nu en kortare roadtrip i USA under mars/april.

Tanken är att resa till LA, hittat billiga flygbiljetter för ca 3800kr. Stannar där ett par dagar för vidare bilfärd mot SF och därefter Las vegas och Grand canyon. Är flexibel för andra avstickare. Rimligtvis 2veckor resa då jag förmodligen inte ta ledigt längre från jobbet.

Hoppas någon är sugen på att haka på!
17 feb. 2016 17:43
Låter som en kanonresa! Jag är ledig 11 mars - 31 mars så kan absolut tänka mig att haka på.
18 feb. 2016 15:31
hallå, jag och en tjejkompis ska dit i maj i 3 veckor. antar du drar tidigare.. annars hade det ju varit sjukt skoj att dela bil :D
Av Erik91
19 feb. 2016 10:49
Tjenare! Jag flyger till Las Vegas 26 mars, kostade mig ca 3,5 t/r sedan 1 tusen för mat o bagage t/r.
Är i Las Vegas på Tresasure Island i 3 dagar sedan flyg till San Francisco o tar sedan motorcykel ner längs kusten o avslutar i Las Vegas 5 eller 6 april. Om du nu vill haka på med egen hoj, trike eller bil!
Gäller även Flaskpost3, ju fler ju roligare :)
Mvh Erik
Av Edinios
19 feb. 2016 18:40
Hallå.
Nyss investerat i en enkelbiljett till Los angeles.
Avresa 22 mars.
Så kan absolut tänka mig hitta på saker och sammanstråla på något sätt.
Inga direkta planer så är väldigt flexibel😀
24 feb. 2016 02:29
Min kompis har blivit sjuk och måste åka hem så kommer nu vara själv i USA mellan 1-10 mars flyger till la och från San fransisco. Planen var att hyra bil och göra en roadtrip. Känns inte lika lockande själv, så söker resesällskap!
Av Oscarww
24 feb. 2016 11:27
Citerat från Loviiissaa:
Min kompis har blivit sjuk och måste åka hem så kommer nu vara själv i USA mellan 1-10 mars flyger till la och från San fransisco. Planen var att hyra bil och göra en roadtrip. Känns inte lika lockande själv, så söker resesällskap!
Tyvärr lite kort inpå annars vore det absolut kul!