Reskompis Oktober/November till ett varmt land!

Av Mariaw
2 okt. 2014 14:28
Visningar: 253
Hej!

Jag är en glad tjej som vill komma iväg på en semesterresa.
1-2 veckor, helst med avresa i Oktober. Resemålet är inte bestämt än men det ska vara varmt och härligt, så jag är öppen för förslag!

Jag är 28år. Älskar att sola, bada, shoppa, träffa nytt folk och utforska saker!
Här hemma tränar jag mycket, umgås med vänner och fungerar bra ihop med de flesta tycker jag. :)

Hör av om ni är ute efter något liknande!
2 okt. 2014 15:22
hej

Jag vill gärna åka till ett varmt och trevlig resa, där vill jag sola o koppla av,
Jag är 33 år o älskar att träna och träffa nya människor

Jag söker själv efter en reskompis som vill åka till Spanien eller något annat ställe som du tycker det är varmare och mer spännande.

Hör av dig
3 okt. 2014 18:31
Hej! Jag hakar gärna på....=)...Till något varmt land...Perfa nu då d börjar bli kallt här i Sverige..brrr ;) Älskar äventyr & olika sevärdheter..... Dom vänner man har kan ej haka pga OLIKA orsaker....hmm....

Jag fundera på & fara te Turkiet nu i slutet av Oktober....Hade du kunnat tänka dig & farit dit??

Bor utanför Östersund...Vart bor du??

Hör gärna av dig te min hotmail...För vidare info mm...

hotmail = (Logga in för att se e-postadress)

Mvh// Paulina
Av Davper
8 okt. 2014 19:42
Hej Maria,

Jag är en glad kille som också är ressugen och gärna och till värmen. Jag är 39 år och kan åka en vecka i Oktober eller November.

Jag gillar också att träffa nya människor, mat & matlagning, träning, shopping mm.

Skicka gärna ett privat mess om du är intresserad ;)

/D
Av Nennu
8 okt. 2014 23:08
Hallå!

Jag är på att åka till värmen var bor du?
Jag är 26 år älskar att möta nya människor, kultur, mat, sola, bada och upptäcka nytt
12 okt. 2014 21:21
Hej jag är riktigt sugen på att åka iväg också, har kollat endel på playitas på furteventura.. kan tidigast åka i november dock!
Älskar tränings och sol, och vill gärna hålla igång med träningen under semestern också :D