Reskompis Mexico, Costa rica & Panama!

28 nov. 2015 11:28
Visningar: 74
Hallå där, jag söker en backpackbuddy! I slutet på december flyger jag till Mexico, närmare bestämt Cancun för att spendera ca 3 veckor där, tanken är att sola och bada, dyka så mycket som möjligt, simma med sköldpaddor och andra roliga grejer man kan hitta på innan jag flyger vidare till Costa rica där jag ska på surfcamp med lapoint en vecka. Efter att ha rest runt i Costa rica och sett allt jag vill kommer jag åka vidare tlll Panama där tanken främst är att ta sig till Bocas del toro och San blas-öarna innan flyget går hemåt igen den 1 mars.

Jag har backpackat tidigare, men aldrig innan själv. Det vore nice att hitta någon skön person att kanske börja resan med, eller mötas upp någonstans under resans gång. Så finns det någon som är sugen på att hänga på? Eller möjligtvis kommer befinna sig på något av dessa ställen under samma tid som mig så släng iväg ett meddelande! :)
29 nov. 2015 01:06
Tja..! Är i Mexico nu, chillar o dyker lite, reser också själv o ska va borta ett tag. Du hittar mig på fb under namnet Julia Berger Svensson, peace!
29 nov. 2015 17:31
Du ska typ göra precis samma resa som mig! :) fast jag landar i cancun den 1 feb, är där två veckor, sen costa rica 2 veckor och avslutar i Panama och flyger hem 16/3. Är vi nånstans samtidigt? Hade varit kul att mötas upp, jag reser också själv!
30 nov. 2015 11:59
Hej!

Jag flyger till Panama den 16januari för att möta upp min kompis. Vi ska vara där i omkring en vecka, och sedan 25januari vara på lapoints Camp en vecka. Antar du är där tidigare då?
Skulle vara kul om våra vägar möttes båg
30 nov. 2015 12:02
Hej!

Jag flyger till Panama den 16januari för att möta upp min kompis. Vi ska vara där i omkring en vecka, och sedan 25januari åka på lapoints Camp en vecka. Antar du är där tidigare då? Vi kommer att resa tillsammans till den 23mars, alla länder upp till Mexico.
Skulle vara kul att hänga på något ställe tillsammans, även fast vi reser åt olika håll :-) Min kompis kommer vara i Mexico själv efter att hennes familj åkt den 30december i några dagar, hon har bokat hostel där omkring cancun någonstans. Du kan väl höra av dig på Facebook om du vill? My Lindén heter jag där!
16 dec. 2015 01:36
Hallå
Jag är på Cozumel just nu. Är här nere för dykningens skull och håller just nu på att gå en Tec kurs i dykning.
Så är det någon som har vägarna förbi ut till Cozumel så är det bara hojta till. Har varit på ön ganska länge nu så jag har bra koll på Cozumel och speciellt dykningen på ön som är världs klass.

/Kenneth
27 jan. 2016 15:11
Hej Paulina! Hur går det för dig på din resa är du iväg? Såg ut som vi hade samma resplan du och jag!