Reskompis långresa

30 aug. 2015 20:28
Visningar: 14
Hejhej!

Tog studenten nu i somras och söker någon/några som vill ut och resa med start i okt/nov och framåt. Jag hade praktik i Perth i Australien för något år sedan och det är väl dit jag är mest sugen på att åka tillbaks till och jobba och även resa runt såklart. Är egentligen öppen för alla möjliga förslag eftersom jag vill till alla möjliga ställen haha. Gillar det som de allra flesta gör; sola, festa, träffa nya människor och fara på lite äventyr.

Om någon har liknande planer så skriv gärna här eller på facebook: Josephine Hedegård :)
30 aug. 2015 21:08
Vad är din inställning gentemot Nya Zeeland?
2 sep. 2015 10:57
Citerat från Jjonatan:
Vad är din inställning gentemot Nya Zeeland?
Jag vill absolut dit och resa runt och även östkusten i Australien men just att kanske jobba och allting i Perth (enklare att få jobb där) och sen ge sig iväg och upptäcka det andra :D
2 sep. 2015 12:04
Låter spännande! Hur länge har du planerat att vara borta? För Nya Zeeland är mitt främsta resemål, men sedan ligger Australien också som prioritering. Har varit ute och backpackat i Asien en gång innan på en tidsperiod på 3 månader. Prata eventuellt lite mer ingående på facebook?