Reskompis Kuba Jan 2016

12 nov. 2015 13:51
Visningar: 46
Hej,

Jag är ej 35 årig tjej som har velat åka till Kuba ett bra tag nu & vill passa på innan gränserna med USA öppnas för mycket. Söker helst en tjej att resa med.

Jag är pratglad & social & vill helst att du också är det om vi ska resa tillsammans. Min passion är att dansa salsa så jag kommer att vilja spendera en del tid dansandes & det skulle självkart vara kul om du också dansar eller vill lära dig.

Vill intr bo på all inclusive resorts utan vill upptäcka det genuina Kuba & bo i lägenheter som folk hyr ut, casa particulares.

Hör gärna av dig om du är sugen, jag är redo att boka biljett väldigt snart ;) Bor i Stockholm

/Nina
Av Evas1
13 nov. 2015 10:59
Typiskt Nina jag letade ju resesällskap här för ngn vecka sen men redan bokat kap Verde nu 😛 kram eva fr ruedan
13 nov. 2015 11:13
Haha vad typiskt Eva! Jag frågade mina vänner på Facebook häromdagen men har ju inte dig på facebook :/ har redan varit på Kap Verde, vill verkligen till Kuba ;)
Kram kram
Av Evas1
13 nov. 2015 11:17
Jag har varit på Kuba ;-) men var i Varadero och bara två dgr i Havanna.. Skulle också vilja se mer av "riktiga" Kuba också :-)
Av Restjej
15 nov. 2015 19:43
Hej
Har samma intressen men kan åka under jullovet mellan 16 dec till 3 jauari.

Kram
29 nov. 2015 16:06
Hej, när i Jan planerar du att åka. Jag söker också resekompisar till Kuba men jag planerar att åka redan den 28:e Dec.
24 dec. 2015 18:03
Hej!
Du kanske redan har bokat resan men jag testar ändå.
Jag dansar också salsa och vill uppleva Kuba på samma sätt som du beskriver.
Jag vill åka nu när jag är ledig men måste vara hemma 18 januari igen.
Hör av dig om det fortfarande är aktuellt.
Mvh Malin
(Logga in för att se e-postadress)
24 dec. 2015 18:15
Och du får gärna skriva om du är där nere nu och vill ha sällskap =)