Reskompis Europa i sommar

Av Sannnaa
12 juni 2017 11:57
Visningar: 435
Hejsan! Har varit sugen länge på att åka runt i Europa, vill till så många länder som möjligt men Italien, Frankrike, Tyskland och Kroatien lockar sjukt mycket. Bor just nu i Spanien men är ganska flexibel med när jag kan åka. Tågluffa eller roadtrip med bil spelar ingen roll för mig :) är glad och social av mig, gillar att träffa nya människor och ha kul. Hör gärna av er om det låter intressent :)
14 juni 2017 22:35
Låter som en helt perfekt semester det där! :D Är det en tjej du vill åka med eller spelar det ingen roll? :)
15 juni 2017 21:00
Hej Sanna!

Lagt ut en tråd om en önskad solresa men detta förslaget här lockar även mycket. Europa har ju hur mycket fint som helst att se ju. Är ledig från v28 och framåt så är rörlig med datum. Glad, social, utåt är jag såklart - kanske kan höras på Facebook om det låter intressant? Hade gärna sett Italien, Kroatien, Tyskland.. blanda lite sol och bad m stordstadspuls!
Av Sannnaa
17 juni 2017 21:36
Tjej eller kille spelar ingen roll :) lägg gärna till mig på Facebook båda så kan vi prata mer där! Sanna Svensson :)
Medlemmen har tagit bort svaret
14 juli 2017 12:41
Hej! Jag har semester 18 Aug - 3 September och är öppen för att åka runt i Europa. Dina semestertankar om billuff låter jättekul! Lägg till mig på fb så kan vi prata mer :) - Malou Juhlin
Av Libe
18 juli 2017 07:27
Hej! Jag är också nyfiken på om ni bokat? :)