Reskompis Bali eller Australien augusti?

24 apr. 2013 22:36
Visningar: 232
Hej!

Jag ska ut och resa med min kompis i juni, Första stopp är USA och sedan Fiji, Australien, och Bali.

I augusti kommer jag att befinna mig på Bali och undrar om det finns några andra tjejer som killar som kommer att vara där samtidigt? Då åker nämligen min kompis hem till Sverige där plikten kallar igen och jag vill inte vara ensam kvar... :)
Kanske är det några som är på väg till Australien eller ev Thailand, kambodja m.m som också vill ha sällskap! Jag är väldigt öppen för förslag så bara skriv ;D
14 maj 2013 12:17
Hej!
Hittade detta resforum nyss :) jag är sjukt sugen på att resa till Bali i augusti-september och stanna några veckor. Min kompis ska åka nu i juni men jag är inte riktigt sugen just nu då jag har lite andra saker jag måste fixa osv.
Har varit iväg i Thailand för ca 2år sedan dock inte själv och har aldrig åkt själv förut. Det hade varit nice med andra som också åker själva att mötas upp där nere ju :)
Av Ciilla
25 juni 2013 22:55
Hej!
Jag ska åka till Bali i Juli. Har bland annat tänkt att surfa. Vore jättekul om det är någon som har lust att mötas upp då?