Reskompis/-ar till Ibiza i sommar

11 apr. 2008 00:07
Visningar: 275
Hej!

Jag har tänkt uppfylla en dröm sedan flera år nu i sommar och det är att äntligen besöka partyön nummer 1...Ibiza. Då mina vänner inte uppskattar min musiksmak så har jag svårt att hitta någon att åka med. Tänkte därför chansa och söka i detta forum. Jag är en helt normal kille på 28 år som jobbar inom finansbranschen och som älskar att lyssna och dansa till underbar trance och house. Kan tänka mig att åka någon gång i slutet på sommaren. Är det någon som är sugen att hänga med? Kille eller tjej spelar ingen roll, ju fler desto roligare. Huvudsaken är att ni är sugna på en härlig sol- och partysemester på Ibizas sköna stränder och hetaste nattklubbar såsom Amnesia, Space, Privilegie och Pacha. Bor i Stockholm så om det är någon härifrån som är sugen på att åka så kan vi träffas och prata om det. Hoppas på svar.
15 apr. 2008 09:59
Jag är sjukt sugen faktiskt!!! Men vill inte vara runt sant antonio utan i ibiza stad mer :)
Av Amarula
27 apr. 2008 22:34
Tjena!!
Och vi har nyss köpt flygstol ner i september (11).. ska bli jäkla kul- var där -87 och -90. har nog hänt en del sen sist det begav sig :-)
Vi ska hyra lägenhet, billigast så och lite mer utrymme också!!
Tänkte vara där 18 dagar...