Reskompis Alaska våren/sommaren 2016

11 okt. 2015 22:17
Visningar: 66
Ett område som enligt mig är bland det finaste i världen. Så det skulle vara helt sanslöst roligt att hitta en natur och vandringsintresserad person som också skulle vilja åka dit. Jag hade tänkt mig fyra-fem veckor i maj-juni för det sägs vara den bästa tiden att åka på. Tveka inte på att höra av dig om minsta lilla intresse uppstår :D
14 okt. 2015 13:41
Låter sjukt härligt!

Hade du tänkt att campa då, tält eller? Eller finns det alternativ? Skulle det vara dyrt tror du?

Älskar naturen och att vandra, även om jag inte haft tillfälle att göra det jättemycket. Bodde i Norge ett tag och ett drömresemål har alltid varit Nya Zealand. Alaska hade varit så coolt, ärligt talat!
Av Fannypj
10 dec. 2015 15:50
Inlägget skrevs ju för rätt så länge sedan men tänkte kolla om nån av er fortfarande har planer? Har själv inte bestämt alls vart jag vill åka mer än att jag vill resa bort från Sverige så fort som möjligt! ;) Gillar att vandra och äventyr, inte jätteroad av att ligga på stranden i flera dagar. :)
10 dec. 2015 16:50
Tja Fanny! Just nu är min plan att spara pengar och flytta till Kanada ett tag. Drar nog i maj. Om det skulle vara något av intresse så hör av dig! :)
30 dec. 2015 14:18
Hej!! Jag är lätt på, jag bor just nu i Hemsedal, har ott här i två år tidigare, älskar att vandra och allt osm har med friluftsliv att göra. Har alltid varit sugen på Alaska! Så bara hör av dig :-)
Av Fannypj
30 dec. 2015 15:47
Vad kul med någon som gillar friluftsliv! Jag älskar själv att vara ute i naturen och vandra eller äventyr av något slag. Är ledig hela vintern/våren nu så hade tänkt resa men vet inte exakt var och när. När hade du tänkt dra iväg? :)
Av Guta
3 jan. 2016 17:38
Hej på er! Jag hänger också gärna med!
Hade också tänkt åka till Alaska i år och upptäcka dom spännande platserna ensamen. Och om det är flera hära som är intresserade av att åka så är det bara kul att kunna göra sällskap :) Hur har det gått med planeringen för dig?