Reskamrat- Australien trip

3 sep. 2015 20:37
Visningar: 29
Hej alla glada!

Anna heter jag, 19 år och är så himla sugen på att åka runt och resa. Är trött på vardagslivet och vill upptäcka nya delar av världen. Jag är intresserad av att åka runt i Australien (Nya Zeeland är också något jag skulle vilja besöka). Jag har inte tänkt jobba där utan vill bara leva livet och upptäcka så mycket som möjligt nu när det ändå går. Just nu jobbar jag och mitt kontrakt går ut 31:a januari men skulle kunna åka tidigare än det om det önskas.

Men vill helst inte åka själv så då söker jag någon trevlig person som också vill bort från vardagslivet och vill upptäcka Australien. Jag är öppen för förslag då detta är nytt för mig. Vill så gärna ut och resa så hoppas det finns någon där som är på samma spår och som är intresserad.

Lite kort om mig: 19 år (96:a) bor i Stockholm och just nu jobbar i kassan på ICA. en glad tjej som har lätt att komma överens med människor, gillar att upptäcka nya saker och tar en dag i taget. Om du också letar efter reskamrat hör gärna av dig antingen här eller lägg till mig på Facebook:
https://www.facebook.com/anna.nilsson.775