Resesällskap till Indochina och Japan

24 nov. 2014 16:02
Visningar: 178
Hej
Jag reser en hel del till olika delar av världen och förhoppningsvis kommer att fortsätta några år till. Jag är van vid att resa själv men har vid flera tillfällen rest i grupp i varierande storlek.

Jag älskar storslagen landskap. natur, arkitekt, historia, kultur och för det mesta just vara på plats och låter allting sjunka sakta och njuta av omgivningen och människor.

Under våren 2015 planerar jag att först göra en rundresa till indokina ( 30 dagars Indochina encompassed som täcker Thailand, Kombodja, Laos och Vietnam). Efteråt vill jag åka runt i Japan helst från söder till Tokyo och eventuellt även sydkorea och taiwan.

Vore trevlig om det finns någon eller fler som har liknande planer och kanske kan göra dessa resor (eller bara japan) tillsammans.

Skriv några rader om det låter intressant.
(Logga in för att se e-postadress)
4 dec. 2014 14:56
Hej jag heter Arne och jag är 70 år och boende ikristianstad Jag är intresserad av din Japan Taiwan och korea resa Jag har rest en hel del och om du slår reselarsson på datan så bör du få lite info om mig MIn email adress är (Logga in för att se e-postadress) Hälsningar arne
Av Am8
27 dec. 2014 18:32
Så intressant, Jag skulle verkligen åka till japan, Taiwan och Korea