Resesällskap Australien oktober 2014

16 apr. 2014 13:13
Visningar: 131
Vi är två tjejer som tar studenten nu i juni och vi planerar att åka till Australien i oktober för att jobba lite men främst resa, festa och upptäcka the land down under på obestämd tid.
Söker nu några sköna människor som har funderingar på samma resa. Hade även tänkt att i slutet av resan försöka hinna med att besöka Bali och Thailand.
Av Madow
19 apr. 2014 06:12
Hej! Jag har precis kommit hem från Bali och sugen på att dra igen. Skulle väldigt gärna jobba i australien och resa runt. Även sugen på bali igen, älskart! Även sugen på att festa och upptäcka bya saker, kanske dyla i australien. Surfa och allt sånt kul :) hör gärna av er om ni tycker att jag verkar intressant. (Logga in för att se e-postadress) eller på fb madeleine nilsson (vanligt bamn) så har en bild på när jag p en kompis dyker.
20 apr. 2014 15:06
Hejsan:) Jag är en tjej född -93 och har planer på att åka nu i höst till australien för att jobba, resa & ha riktigt roligt! :) Om ni fortfarande har planer på att göra resan får ni gärna kontakta mig på (Logga in för att se e-postadress) eller på facebook, Nathalie Törnberg:)
8 maj 2014 22:01
Hejsan!

Är en tjej på 22 år som vill samma sak! Har en kompis till som eventuellt vill åka med :) Om du vill kan du lägga till mig på Facebook så kan vi prata mer!

/ Jennifer Åhs