Resepartner Australien december

29 aug. 2014 15:47
Visningar: 367
Hej!

Jag ska åka till Australien efter jul och jag söker någon att starta resan med.
Jag tänkte börja med att flyga till Cairns och spendera nyårsafton där.

Har du samma planer och vill ha sällskap på flyget kan du skriva till mig här eller på facebook.

// Amanda Henning
1 sep. 2014 22:32
Tjena!

Låter riktigt nice med Australien. Har själv funderat på att fly vintern och bege mig down under!

Hur länge hade du tänkt vara borta? Någon idé om var du ska efter Cairns?
12 okt. 2014 02:47
Är grymt intresserad av detta! Min syster har flyttat till Sydney i september och jag planerar att hälsa på henne någon gång under den svenska vintern. Men jag är gärna på ett annat "äventyr" innan dess!

MVH Victor
Av Teme90
14 okt. 2014 07:26
Tja!

Själv är jag i Aus, närmare bestämt i Melbourne från 19dec till 5 jan och funderar på att skydivea.... du har inte samma tankar ??
15 okt. 2014 20:55
Hej ! är en kille från uddevalla på 24 år och ska också åka till australien, flyger ner den 27 december och stannar fram till juni 2015, börjar min resa i sydney och har tänkt åka upp längs med kusten, hade varit kul att möta upp någon om så bara för några dagar, hör gärna av dig här eller på min facebook Marcus Bergström, hade !
18 okt. 2014 21:55
Jag har inte bokat mitt boende ännu letar fortfarande men så nära sydney centrum som möjligt :) vart befinner du dig under nyår ? :)
18 okt. 2014 22:07
Jag kommer bo på bounce hostel, vid tågstationen. Bor där över nyår. Du borde nog boka boende snart, det var mycket fullbokat när jag kollade :)
18 okt. 2014 22:36
Det kikade jag med på i början men var fullbokat redan då , aa ska ta tag idet imorgon så får se vart jag hamnar :)
8 dec. 2014 13:05
Hej Amanda,
jag har skrivit till dig på fb men tror meddelandet hamnade i skräppost. Har liknande planer som dig så hör gärna av dig!