Resekompis sökes för backpack i Sydamerika April

16 mars 2016 16:13
Visningar: 81
Hej allihopa! :)

Jag har precis kommit hem från att ha jobbat i London i 6 månader och är nu sugen på att åka till Sydamerika för att backpacka i två månader. Jag har tänkt mig att jag ska åka i början av april och sedan stanna till början av juni. Då jag varken vill eller får resa själv, söker jag en resekompis som vill åka med mig på denna resa. Jag har inte kommit så långt med min planering så är öppen för förslag på olika ställen att besöka under rutten. Om du har funderat på en liknande resa som mig, tveka inte på att höra av dig!!
Av Jjennie
17 mars 2016 20:31
Hej! Skrev till dig på Facebook och ser inte ut som du har sett de.. Är iallafall sååå intresserad så du får mer än gärna höra av dig om du är sugen! 22 årig tjej från västkusten som vill på äventyr 🌸
Av Teaooo
23 mars 2016 23:20
Hejsan! Jag är faktiskt just nu i Quito och pluggar spanska, vilket jag kommer göra en vecka till ungefär. Om du skulle ta dig hit skulle jag gärna träffas och slå samman våra resor. Jag har som plan att resa till i alla fall Galapagos och Machu Pichu, men är öppen för förslag på fler resemål! Hör av dig om det låter intressant! :)
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Teaooo
27 mars 2016 00:33
Citerat från Haniya:
Hejsan Anna
jag har samma intrese som ni .. och jag vill inte åka ensam heller , lättar efter en resekompis , så hör av er .
ni kan oxå läsa i min annons , tack ..
https://www.facebook.com/Miss.Asalii
Hejsan! Jag kommer troligen resa mot Galapagosöarna i början av Mars, någon gång efter den 2a. Då kommer jag köpa en sista minuten resa till någon av de större öarna. Om du är intresserad att åka dit skulle det vara kul att slå ihop våra resor! Och, jag kollade fb-länken, men din profil är hemlig för mig, så vet inte vad du skrev där!
Tea
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Teaooo
27 mars 2016 17:05
Du har rätt Haniya, jag menar så klart april!
Jag ser din profil, men inte mer, eftersom vi inte är vänner på fb.
På Galapagos har jag tänkt stanna ca en vecka eller kanske lite mer och vill kolla djur, natur och lite strand och hav. Jag vill gärna ta mig till de mindre öarna också, men det är svårt utan att köpa en guidad tur med båt.
Medlemmen har tagit bort svaret