Resekompis i Sydamerika

3 apr. 2016 13:46
Visningar: 56
Hej! Jag ska åka till Rio i Brasilien i början på maj! Jag vill resa runt i Sydamerika och tänker vara borta i ca 6 månader. Jag har inte spikat vilka länder jag ska besöka och inte heller hur länge jag tänkt stanna i Brasilien. Jag är öppen för att besöka de flesta länder och vore kul att hitta någon att resa med eller möta upp direkt i Rio! Hör gärna av er om ni vill träffa en snäll, glad och energirik tjej! Hoppas vi ses :)
15 apr. 2016 07:54
Hej!
Vad har du för budget? :)
Medlemmen har tagit bort svaret
21 apr. 2016 23:45
Hej Nathalie! Jag ska till Brasilien under hela Augusti och under OS hade gärna sett fram emot att mötas upp och uppleva mycket av Brasilien! Det kommer ju vara en riktigt stor folkfest och eftersom det är OS och Rio lär koka! Hör gärna av dej vidare om detta låter intressant! :-)
22 apr. 2016 01:08
Hej. Sydamerika låter helt underbart. Är jätte intresserad av att hänga på. Har precis kommit hem till Sverige efter ha bott utomlands i 8 år så känner att jag behöver ge mig ut och se värden. Hittade inte vad jag kunde pm till dig. Alexander Haraldsson, finns på fb hör gärna av dig. Kan ju berätta lite mer om mig där och så