Resekompis: Bosnien/Montenegro/Kosovo

8 aug. 2012 14:18
Visningar: 442
Hej!

Jag är sugen på att åka ned till Sarajevo under oktober. Direktflyg t/r finns för ca 1700:- med Norwegian. Det är oklart hur länge jag kan vara borta, men tänkte börja i Sarajevo och sen ta mig vidare till Montenegro och hoppas på att hinna med Kosovo.

Någon som är sugen?

//Mia
Av Zeke1
8 aug. 2012 17:04
Hej!

Jag nappade också på de billiga flygen i oktober :)

Jag åker ner till Sarajevo den 20 och kommer tillbaka den 27 oktober. Jag kommer åka runt men håller mig inom Bosnien eftersom jag nog inte hinner med mer än så. Men jag antar att du kommer vara borta längre än 7 dagar om du ska hinna med 3 länder?

//Z
8 aug. 2012 22:44
Vad skoj, Zeke!

Jag har också tänkt ge mig av 20/10. Planen är att vara borta i 2 veckor, men vet för tillfället inte hur det funkar med jobbet. Men vi kan ju starta resan tillsammans om det är ok för dig/er =)

//Mia
Av Zeke1
9 aug. 2012 10:51
Häftigt!

Jag skulle också kört två veckor om det inte vore för jobbet men flygresan är så pass billig att jag kör 1v iaf.

Om du ska vidare till Montenegro vill jag även föreslå Dubrovnik (Kroatien) som ligger på vägen. De ställen som ligger i Bosnien kan vi avverka tillsammans. Jag åker ner med brorsan, så då blir vi tre.

Hör av dig när du tror att du har bestämt dig så kan vi börja skissa lite konkreta planer :).

//Z
9 aug. 2012 11:00
Awesome! Lets do it! =)

Om det är fler som vill haka på så är det bara att joina oss!

//Mia