Resekompis Australien Höst / Vinter 2015

1 aug. 2015 22:29
Visningar: 25
Hej! Är en kille född 1994 som har tänkt att upptäcka Australien nu till hösten / vintern. Jag ska söka ett Work & Travel visum då planerna är att eventuellt åka runt östkusten 6 - 12 månader för att ha en grym tid med äventyr och jobb av olika slag! Vill kunna leva livet och ha så roligt som möjligt! lättsam person som gillar att äventyra! Har även fixat gratis boende på östkusten en bit utanför Brisbane då jag har en bekant där, tanken är att stanna där ett par veckor / månader för att göra allt man vill göra! och sedan resa vidare Norrut / Söderut.

För tillfället jobbar jag och på fritiden tränar jag och är med vänner, älskar att resa och är en glad person som gillar det mesta. Är väldigt flexibel angående resan då jag skulle vilja åka till NZ / Asien och kika en sväng också! är öppen för alla förslag då jag letar en skön resekompis som är ute på lite samma spår som jag! Om det låter intressant eller om någon undrar något så kan ni skriva ett meddelande på facebook! Hare gött! // André Aspling
1 aug. 2015 23:22
Tjenare! Tänkte bara skriva en snabb rad innan jag går och lägger mig. Jag är väldigt sugen på att sticka till Australien i höst och ströjobba lite och se mig omkring så det du skriver känns väldigt relevant. Jag har sparat ihop en del pengar så jag kan ha råd att både åka och leva där nere om det skulle gå trögt med jobbsökandet. Som sagt så ska jag sova nu för jag ska upp tidigt till jobb imorgon men hör av dig vettja! Ha det fint
2 aug. 2015 06:03
Hallå :) letar också efter reskompis :) mitt huvudmål är Sydney men vill fortfarande se mer av aussie :) tänkte mej början / mitten av november & stanna så länge det känna bra :) hör av er!
Av Jagdell
4 aug. 2015 09:27
Hallå, jag ska dra mig mot australien under andra halvan av oktober tänkte jag mig. Jobba, testa ny saker och försöka leva ett jävligt gött ett år där borta!

Samma sak här med att vara rätt flexibel om resan, har inga restriktioner direkt och känner att man kan åka dit man känner för helt enkelt under resan!

Heter Simon och är 92a föresten, jobbar hemma i sverige och tjänat ihop en resekassa så känner inte man måste börja jobba direkt där nere om man vill börja med att testa något annat först.