Resbuddy Surf resa Portugal, + några nätter i Cannes/nice/barcelona

13 maj 2016 19:29
Visningar: 118
Tjena!
Varit otroligt sugen på att lära mig surfa nu ett tag och nu får det faktiskt bli av! Då det inte går direkt flyg till Lissabon så skulle jag vilja åka lite innan för att kunna njuta några dagar av mellanlandning t.ex 2 nätter i Barcelona, flyger till Portugal på söndagen och surfar en vecka, åker till nice därefter och sedan hemåt. Med andra ord vill jag surfa en vecka men också hinna besöka grymma städer!

Om mig
20 årig tjej från Göteborg , positiv och enormt glad, klickar väldigt lätt med nya människor. gillar en mix utav det bästa dvs äventyr, relax, shopping och party. Har gjort mina år på charter orterna så vill nu hellre besöka dom riktiga städerna!

Skriv om du har andra förslag!! Vill hitta på mycket i sommar! :)
14 maj 2016 13:21
Hej!
Det här låter verkligen jättekul! Jag har testat att surfa en gång tidigare och det är verkligen superkul så åker gärna på surfresa:) Jag skulle också vilja åka till Barcelona för det verkar vara en fin stad med sol, bad, shopping och mysiga restauranger/caféer. Jag kan åka v.26 & 27 i sommar. Jag är 20 år och bor i Göteborg, om du är intresserad skriv till mig på fb Carolina Ström eller maila till (Logga in för att se e-postadress)
27 maj 2016 17:21
Tjena! Jag och min kompis Filip kommer att tågluffa ner till Portugal (Algarve) via bl.a. Barcelona, Nice osv. Vi börjar vår resa den 6 juni och arbetar oss ner till Portugal så att vi är där i mitten av juni. Hade varit kul att ses!
Ansgar
31 maj 2016 08:32
Hej! När hade du Tänkt å resa? Jag får semester veka 28 och planerat å åka någonstans då, alltid velat försöka surfa men har inga äventyrliga vänner!
31 maj 2016 22:20
Hej.
Jag och två andra kompisar, en kille och en tjej söker nu en fjärde, helst kvinna till våran bilresa som kommer ta oss genom västra Frankrike ner till Spanien där vi bor i hus ca en vecka. Hemvägen går genom östra/södra Frankrike och genom Italien och Österrike för att sedan sluta med Tyskland.
Vi kommer stanna några nätter på vägen ner samt på vägen hem och besöka ett flertal roliga och fantastiska platser på vägen.
Mycket är redan betalt så som boenden mm.