Annons:
Annons:
Annons:
Annons:
Diskutera Asien
2013-02-01 17:45

Resagentur rundresor i Asien. Vet du någon?

Hej!

Så som rubriken lyder så undrar jag om du vet någon resagentur som anordnar resor i Asien till rimliga priser? Både svenska och utländska är ok.

Skicka gärna med länk till sajten.
Tack på förhand! :)
2013-02-01 18:18
varför inte googla på "travel agency asia"
fick många resultat ;)
2013-02-01 19:19
Hej
Jag har köpt flera sk resepaket direkt på webben, har fungerat bra än så länge.
Sök utöver det förslaget från föregående skribent och gör variationer på sökningen ex Thailand tours eller
trips in Cambodia eller var du nu skall åka och lycka till.
Påfallande ofta hittar man samma utflykts paket hos svenska arrangöre men till helt andra priser.
2013-02-01 22:33
Tackar för tipsen!

Har gjort diverse sökningar nu, men hittar resor som dock inte vara så länge som jag önskar. De längsta är ca 30 dagar och jag skulle vilka hitta någon på ca 45 dagar eller längre. Något specifikt land har jag inte tänkt på.
Har ni några nya förslag? :)

Vittjarn; vilka olika paket har du bokat?
2013-02-01 23:35
Kommentaren är borttagen på medlemmens begäran.
2013-02-01 23:50
Hade varit det bästa, helt klart! Däremot har jag ingen att resa med och vill inte åka själv på min första långresa..... Därför kollar jag upp alternativ.
2013-02-02 18:34
Kommentaren är borttagen på medlemmens begäran.
2013-02-03 05:06
Sök inte bara genom att googla. Jag brukar använda olika meta sökmotoerer. Dogpile.com är bra.
Skriv svar
Visningar: 107  |  Dela med andra:    
Annons:
Upplev Indien
Upplev Indien
av Stine, 30 jun 2014
En annorlunda och fantastisk semester i öst - Indien är ett stort land och om du verkligen vill uppleva landet får du nog resa hit flera gånger. Här tipsar vi om några resor som ...
Här är experternas 8 bästa Shanghai-knep
Här är experternas 8 bästa Shanghai-knep
av Khaki, 15 feb 2014
Bra restips för nybörjare - Jättelika Shanghai är den perfekta storstaden. Här finns shopping i världsklass, en av världens mest fotograferade skylines och en spännande blandning ...
Hitta ditt livs bästa resa
Hitta ditt livs bästa resa
av Teresen, 10 jan 2014
Lyxig semester att minnas för livet - Det finns många härliga resmål som vi drömmer om att få åka till. Här får du lyxig inspiration till ditt livs bästa resa. Vad sägs om ...
Kina – rundresor till Mittens rike
Kina – rundresor till Mittens rike
av Teresen, 28 nov 2013
En mix av det bästa från Kina - Boka en rundresa till Kina, Mittens rike eller till huvudstaden i Asien. Citypaket, sol och pandor – det finns något i Kina för alla. Här får du ...

Erbjudanden från reseföretag