Resa till USA, 1-2 månader våren 2016

Av Carroos
30 juli 2015 11:21
Visningar: 17
Hej! Jag är en tjej på 21 år från Stockholm som söker någon/några att resa med till USA nu i vår, och vara borta cirka 1-2 månader. Jag skulle vilja resa till New York först och sedan till västkusten och kanske hyra bil och upptäcka många platser där såsom San Francisco, Los Angeles, Las Vegas etc. Jag tänker att det är bra att planera långt i förväg så att det inte blir för dyrt när man väl ska åka. Hör gärna av dig/er om ni också tänkt något liknande, antingen genom meddelande eller kommentera nedan! :)
30 juli 2015 21:33
vad roligt :) jag har exakt samma planer som dig, dock bara att jag vill ge mig av till USA (New York) först förrän i mitten av juni till början av September!

Roligt om du hör av dig!
Tania 21 årig tjej från malmö :)
31 juli 2015 14:24
Hej!! Jag har exakt samma planer som dig och letar också någon att resa med! Jag är 22 år och kommer från Stockholm :)
Av Robiiin
1 aug. 2015 21:11
Hallå där! Jag har också liknande planer :)
Jag är en 21 årig kille från södra Sverige!
Hade varit kul o varit ett litet gäng! Hör gärna av er :)
2 aug. 2015 12:31
Jag vill jätte gärna göra en sådan resa:)
2 aug. 2015 15:32
ja det skulle varit något? när vill ni resa? :)
Av Robiiin
2 aug. 2015 16:48
Från vecka 13 kan jag åka när som helst :) när hade ni tänkt er?
2 aug. 2015 17:25
jag kan från mitten av juni till i början eller slutet av augusti :( :)
Av Carroos
2 aug. 2015 18:09
Vad roligt att så många är intresserade! Skicka gärna meddelande så kanske vi blir ett gäng :) Just nu är planen att åka ungefär april/maj och vara borta ett tag :)
2 aug. 2015 18:49
Hade varit kul att komma iväg till usa, så jag hänger på. Är en 23 årig tjej från sundsvall. April/maj hade passat mig perfekt att åka :)

Kanske vore något att starta en gruppchatt på facebook? :)
2 aug. 2015 19:26
Tycker också vi borde starta en fb grupp 😊 vill verkligen åka😊
2 aug. 2015 20:06
hoppas ni kommer iväg :) Jag hade gärna följt med men dock har jag jobb till Juni :) om ni ändrar er angående datumet så är det bara att höra av sig :)
3 aug. 2015 14:47
Jag kan starta en fb chatt, skriv era namn i ett meddelande till mig bara :)
Av Carroos
29 sep. 2015 17:55
Hej! Vi är nu tre st personer, i åldrarna 21-22, som söker ytterligare en att åka med. I nuläget är vi två st tjejer o en kille, därför vore det mest optimalt om du vi söker är kille och att du är i samma ålder som oss. Det vore även ett plus i kanten om du hade körkort (Vi två tjejer har körkort, men alltid ett plus om en ytterligare har det). Tanken med vår resa är att vi börjar i New York, och att vi åker dit i början på april. Där är vi ungefär 1 vecka o ser det som "man ska se", därefter flyger man vidare till San Francisco där man även hyr bil o kör mot Los Angeles. Sedan är tanken att bila längs kusten och uppleva saker längs vägen. Sedan tänkte vi bla åka till San Diego, se Grand Canyon, Las Vegas och vara på Universal Studios o alternativt se fotbollsmatch/göra teaterbesök. Tanken är att man är borta ca 1-1,5 månader. Låter det intressant? Kommentera nedan elr skicka PM snarast :) Vi alla bor i Stockholm så det mest optimala vore om även du gör det :)
30 sep. 2015 08:35
Hej! Jag ser nu att ni är ett gäng som ska åka tillsammans :) jag skulle verkligen kunna tänka mig att hänga på! Drömresan är ju att få åka till USA, dessutom skulle det vara sjukt roligt att få lära känna lite nya människor :)