Resa runt i Central och vidare ned till Sydamerika vinter/vår 2015/2016

23 juni 2015 11:48
Visningar: 24
Hejsan!

Jag har kommit in på en Spanskakurs i Kuba till hösten 2015, och efter denna kurs som slutar i mitten av December är min plan att forsätta resa runt. Jag har ingen specefik plan at the moment. Men jag tänker att det kommer utvecklas allt eftersom. Det enda är att jag vill jobbar mig nedåt mest för att jag skulle vilja se någon del av Sydamerika också. Jag ska försöka vara ute så länge som möjligt, därav är min standard inte så hög.
Jag är supertaggad på denna del av världen och skulle verkligen tycka det var trevligt med lite sällskap. Så är det någon där ute som har samma tankebanor, hojta! Och om någon har tips och råd är det extremt uppskattat!

Ha det gött!
27 juni 2015 17:44
HEJ!

Jag kommer volontära i Costa Rica oktober och då en månad. Efter det har jag egentligen inga planer förutom sydamerika! Vill verkligen upptäcka så mycket som möjligt där och vara ute så länge som möjligt. Jag har kollat på massa sånna äventuyrsresor genom sydamerika men det är inget som egentligen faller mig i smaken ochjag tar gärna dagen lite dag för dag och upptäcka så mycket som möjligt. Så nu söker jag mest resekompis för att det är roligare och känns också lite säkrare ju :)

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer och förlåt om det blev lite luddigt haha men om det låter intressant så kan du ju alltid skriva tillbaka så att säga :)

Desamma ;)