Resa och jobba i Australien i höst/vinter

25 juli 2015 22:04
Visningar: 46
Hej! Mitt namn är Emma och jag tog studenten i våras. Just nu sliter jag som servitris för att i höst/vinter kunna åka till Australien på obestämd tid! Tanken var från början att åka med en vän hemifrån som dock hoppade av och eftersom jag fortfarande vill åka iväg och uppleva världen söker jag en reskompis eller någon likasinnad att bara åka ner med för att sedan ta allt som det kommer :)

Planen är att resa runt, uppleva, äventyra, träffa nya människor, festa och kanske bo/jobba någonstans för att kunna resa en längre tid! Kan även tänka mig att åka inom Nya Zeeland eller något annat närliggande land (är öppen för de flesta förslag ;))

Har du liknande planer eller tycker att det låter intressant så hör gärna av dig!
2 aug. 2015 06:07
Hej Emma dina planera låter som mina 😀 tänkte åka i november & stanna på obestämd tid först & främst Sydney. Har en bekant på nz så dit vill jag också :) har tänkt gjort detta länge men vill verkligen komma iväg & är man två är det ju lättare att kicka igång det hela :) ta hand om dej!
8 sep. 2015 17:48
Hej!

Jag kommer till Sydney 9 november och är då helt planlös. Jag vill precis allt, en roadtrip på östkusten, jobba i sydney alternativt melbourne och är även jag sugen på Nya Zeeland. Bokar du resa i höst får du gärna höra av dig! :D

Heter Julia Bülow på facebok
21 sep. 2015 19:15
Hej!
Jag anländer till Gold Coast i slutet av oktober och efter ett par veckor hos pojkvännen vill jag fortsätta mitt äventyr på östkusten. Min plan är som din, bara ha riktigt roligt och uppleva så mycket som möjligt. Vore kul att mötas upp, skriv gärna på facebook! :)
https://www.facebook.com/karin.paulsson.5?fref=ts