Resa med Turkish Airlines

Av Metted
27 dec. 2014 12:07
Visningar: 480
Hejsan!
Vi har bokat resa med Turkish Airlines från Köpenhamn-Egypten med mellanlandning i Istanbul. Jag undrar om bagaget kommer med hela vägen eller vi måste checka in på nytt i Istanbul? Har någon erfarenhet av TA? Tycker inte jag kunde hitta på deras hemsida..

Tack!
27 dec. 2014 14:17
Hej
Har åkt med Turkish Airways till Bangkok och det har inte varit några problem med varken bagage eller service. Checkar in bagaget på Kastrup och hämtar ut det i Bangkok :-)
Bara att rekommendera
Av Metted
27 dec. 2014 20:36
Tack så mycket Annagreta! Checkar in o hoppas på det bästa då :)
28 dec. 2014 00:27
Citerat från Annagreta:
Hej
Har åkt med Turkish Airways till Bangkok och det har inte varit några problem med varken bagage eller service. Checkar in bagaget på Kastrup och hämtar ut det i Bangkok :-)
Bara att rekommendera
Hej Annagreta :)
Har precis bokat flyg med turkish Airlines till Bangkok med ett stopp i Istanbul på 3 timmar! Måste man checka ut & om igen ?
Hur var flyget ? Bra säten ? Möjlighet till tv ?
Tacksam för svar :)
28 dec. 2014 06:13
Hej! Jag åkte med TA från Göteborg till Bangkok med mellanlandning i Istanbul för 3 år sen. Bagaget gick hela vägen, även hem om man ville men trots att det var övernattning. Säterna i ekonomiklass var ok men det är inte överdrivet med plats. Nu är vi korta. Alla hade tv-skärmar. Vi fick t o m en meny så man visste vad man hade att välja på i matväg. Jag var mycket nöjd med TA trots lite förseningar.
Av Daquiri
28 dec. 2014 08:10
Flög med TA i somras till Bangkok och Saigon. Ett bra flygbolag som jag lätt kommer att flyga med igen.