Resa i Sydostasien.Start Oktober/November 2014

Av Nils_l
26 aug. 2014 17:37
Visningar: 171
Hej, jag heter Nils och har tänkt att åka till Sydostasien i slutet av Oktober/ början av November. Min tanke är att backpacka i upp till sex månader. Jag skulle vilja åka till Vietnam, Kambodja, Burma ev. Thailand eller Malaysia. Någon rutt är inte bestämd så jag är absolut öppen för ideer. Jag tar saker lite som det kommer och reser gärna med någon som har liknande inställning.

Jag är 24 år och vill gärna resa med någon i min egen ålder eller äldre. Jag kommer att leva enkelt men vill samtidigt uppleva så mycket av länderna som möjligt. Jag har inga tidigare erfarenheter av Sydostasien.

Hör av dig!
29 aug. 2014 09:45
Hej Nils!

Jag heter Sofia är 24 år och jag kommer åka till Bali den 28e september om det är något som lockar dig. Jag har för avsikt att resa runt i Sydostasien några månader och sedan dra mig neråt Australien, Nya Zeeland runt dec/jan ev senare beroende på hur resan utformar sig.

Vad har du tänkt dig för utflykter/äventyr på resan?

Ha det!
30 aug. 2014 16:16
Hej,
Jag tänkte åka först i Januari men mötergärna upp nånstans.
Sett mkt av Thailand, men inga av länderna runt omkring, så möter gärna upp.

maila på (Logga in för att se e-postadress) . ser gärna "planerad" resrutt så kan vi kanske hänga ett tag :)

Planen är 3-4mån från Januari.

// Pernilla
Av Johan89
31 aug. 2014 11:12
Tjena! Jag planerar att dra till Bangkok i början av av november och flumma omkring i några månader, jag har heller inte planerat så mycket men jag vill prova på massa saker och dricka bärs typ. Det hade varit gött att ha någon att hänga med till en början åtminstone...