Annons:
Annons:
Annons:
Annons:
Diskutera Mexiko
2012-08-14 08:44

Prostitution

finns de mycket prostution o droger runt playa del carmen o cancun , el man slipper sånt
2012-08-15 15:04
Skulle kunna tänka mig att det beror på vart du befinner dig nån stans, men vad det gäller droger så är dom inte blyga mitt på öppna gatan. rätt obehagligt...
2012-08-17 10:43
Har du fått mitt svar på din fråga? Står inte att det är skickat?
2012-08-17 11:42
Enfriida - Jag förmodar att du syftar på ett PM du skickat utöver detta inlägg som syns här? :)
2012-08-17 11:59
Precis :) skriver ett meddelande-trycker på skicka, men ingenting händer. jag vet inte om jag har skickat eller inte! :S Galen!
2012-08-17 12:04
Citerat från enfriida:
Precis :) skriver ett meddelande-trycker på skicka, men ingenting händer. jag vet inte om jag har skickat eller inte! :S Galen!

Om Du tittar på dina meddelanden i din profil så finns en flik "Skickade" bredvid "inkorgen" där bör meddelandet finnas om det har skickats.
2012-08-17 12:59
Har kollat det men där finns det inte. skickade ett meddelande igår till en och där var det samma sak, fanns inget i "skickat" mappen, men en stund senare fick jag svar! :S lustigt! men men!
2012-08-22 01:59
Kommentaren är borttagen på grund av brott mot Reseguidens användarvillkor.
Skriv svar
Visningar: 916  |  Dela med andra:    
Annons:
Upptäck natursköna Isla de Holbox
Upptäck natursköna Isla de Holbox
av Teresen, 1 nov 2014
Mexikos mest bevarade hemlighet - Isla de Holbox är en paradisö i Mexiko med välbevarad natur och rikt fågelliv. Här bor du på hotell nära stranden och njuter av lugn och ro. Ta ...
Fira jul och nyår i Mexiko
Fira jul och nyår i Mexiko
av Teresen, 29 sep 2014
Lyxa till det med en vit och sandig jul i år - Julen är en oerhört mysig tid, oavsett var du väljer att spendera den. En del föredrar klassiskt firande hemma med hela släkten, ...
Så väljer du rätt i Mexiko
Så väljer du rätt i Mexiko
av Stine, 16 sep 2014
Riviera Maya är ett charterresmål för alla i vinter - På bara några år har Mexiko blivit ett av de mest populära resmålen för svenskar som vill fly vintern här hemma. Alla ...
Alla charterresor till Mexiko
Alla charterresor till Mexiko
av Teresen, 5 jan 2014
Stor översikt över bästa chartern - Mexiko är ett av vinterns populäraste resmål och hit går det många charterresor. Här får du de populäraste resmålen och en stor översikt över ...
Relaterade sökningar

prostitution mexico

,

cancun prostitution

,

droger i cancun