Annons:
Annons:
- Bli medlem och få fullmatat nyhetsbrev, tävla, träffa vänner, ladda upp bilder, diskutera, blogga och mycket mer
2012-05-20 16:47

Privat villa i Orlando bokat genom Ving

Hej
undrar om det är någon som har bott på egen vill i Orlando som har varit bokat genom Vingresor?
Hur mycket information fick ni innan ni skulle åka?
stämde informationen med det som ni fick?
vet att man kan tex få uppvärmd pool om man betalar extra, vem och hur kontaktade ni de i förväg för att se allt stämde?
hur var det med städningen?
området som huset låg på?

som ni märker en hel del frågor. jag har hyrt hus i orlando tidigare men fick all info i förväg men genom Vingresor så får man tydligen inte mycket info förrän det är dags att åka och det känns lite konstig, därav mina frågor.

tack på förhand!
    Visningar: 150  |  Dela med andra:    
    9 svar
    Boende Miami beach
    1 år sedan av Leicy
    ... att standarden är sådär jämnför med Orlando och västkusten där man lätt hittar bra ... som man i allmänhet hyr av en privatperson eller via en förmedling som ... och bra med parkering i närheten. Vi bokade att hyra.Sen återstår att se om ...9
    7 svar
    Florida med barn
    5 år sedan av Linnlia
    ... att resa Miami - Key West - Tampa - Orlando - Miami. Eventuellt vill vi ta en ... många dagar en kryssning är? Måste man boka i förväg eller kan man göra det på ... inte att vända er till någon kunnig privatresebyrå i Orlando,är man många ...7
    14 svar
    Paketpriser till Orlando
    1 år sedan av Carolinepresley
    ... där man kan hitta bra paketresor till Orlando, Florida. Jag har kollat in resia.se. ... vet =) Floridasidanse: Tror att Ving har resor till Orlando, Swanson´s är ... ha hjälp med så hjälper vi till - att boka flyg, hyrbil och ...14
    13 svar
    Boende i Orlando
    2 år sedan av Ullek33
    Hej! Jag skulle behöva lite tips, ideer och hjälp med boende i Orlando. Vi är en familj på 2 vuxna och 4 ... superlyckat bägge gångerna - Jättefina villor med egen pool. och relativt prisvärt! ... Utomhuspool finns också. Vi har bokat ...13
    10 svar
    2,5 vecka i florida, vad ska man ...
    7 veckor sedan av Farside
    ... boende) vi önskar även att ha en egen privat pool. Vi skall även hyra bil för att ... efter den veckan 3 nätter på hotell i Orlando och då besöka disney. vecka 2 Fort ... gav mig. Hur långt innan resan behöver manboka eller lägenhet med ...10
    Relaterade sökningar

hus orlando

Erbjudanden från reseföretag

Resa med barn

Orlando Veckopaket inkl. flyg, hotell, hyrbil

Swanson's Travel

Orlando Veckopaket inkl. flyg, hotell, hyrbil
    Fr. 7.690:-. Den perfekta semesterorten för hela familjen! Här finns utomordentliga övernattningsmöjligheter, utmärkta restauranger, internationell underhållning, avslappnande aktiviteter, golf, välsorterade affärer och många härliga attraktioner.

Swanson's Travel

Inför resan

ICA Banken - Vi gör din resa lite bättre

ICA Banken

ICA Banken - Vi gör din resa lite bättre
    När du köper en resa med ICA Bankens kort ingår reseförsäkring och avbeställningsskydd. Vi tar inte ut något valutaväxlingspåslag eller några avgifter när du tar ut pengar utomlands. Bli kund hos oss du också!

ICA Banken

Sol & Bad

Resa till Orlando

Just Go Travel AB

Resa till Orlando
    Just Go Travel skräddarsyr er resa till Florida! Det är mycket prisvärt att semestra i solskensstaten Florida. Vi ordnar flyg, hotell, hyrbil och allt ni behöver för att få en så underbar semester som möjligt. Boka nu med Just Go Travel!

Just Go Travel AB

Sol & Bad

Resor till Florida med Just Go Travel

Just Go Travel AB

Resor till Florida med Just Go Travel
    Ska ni resa till Florida? Kontakta då Just Go Travel. Kryssningar, hotell, hyra hus, hyrbilar - vi vet vad ni ska ha. Vi är helt enkelt bäst!

Just Go Travel AB