Annons:
Annons:
Annons:
Annons:
Diskutera Turkiet
2011-05-29 14:17

Priser

Är det någon som har koll på vad olika saker som t.ex. kläder/badkläder, mat, dryck, öl, drinkar, utflykter m.m kostar i Turkiet/Alanya detta året? :)

Tacksam för svar!
2011-06-01 15:14
Åker till Alanya på måndag (6/6), kan uppdatera om prisinfo när vi kommer hem :-)
2011-06-01 17:43
Allt beror ju på vad du söker, men det jag tyckte mig fynda på marknaden i Bodrum i mars var skor. Själv köpte jag ett par stabila läderskor för 75 lira ca 300 kronor som jag är mkt nöjd med. Dessutom ett par vad vi i min ungdom kallade handbollsskor, höga tygskor till vårt tioåriga barnbarn. Hon ritade ut modellen och skrev upp storleken. Vi köpte ett par för 25 liras, ca 100 kronor. När vi kom hem var det rätt märke som passade precis. Samma sko annonserades ut här för 550 kronor och när hon var med oss i Lecce,Italien i april skyltade den modellen för 80 Euro. Så mitt tips är köp skor. Kläder var också billigt
2011-06-01 22:09
Harje: Det vore väldigt snällt av dig om du ville göra en liten anteckning efter semestern :) Ha en underbar resa!
Lasse: Låter kanon, jag som älskar skor :) Tack så mycket för tipsen!
Skriv svar
Visningar: 2895  |  Dela med andra:    
Alla sista minuten till Turkiet
Alla sista minuten till Turkiet
av Lina, 6 maj 2015
Här är alla billiga resor till svenskarnas favorit - Turkiet är och har länge varit ett av de mest populära resmålen bland oss svenskar. Landet erbjuder som vanligt strålande sol, ...
Marmariskustens pärlor
Marmariskustens pärlor
av Lina, 5 maj 2015
Segelbåtar, grönklädda kullar och lagunliknande bukter - Vid det Egeiska havet, med närhet till den grekiska övärlden, ligger Marmariskusten som är en av Turkiets vackraste ...
Billigaste resorna till Turkiet i april och maj
Billigaste resorna till Turkiet i april och maj
av Lina, 5 apr 2015
Hitta vårens solresa till fyndpris - Tycker du som vi, att solen och värmen tar alldeles för lång tid på sig att nå Sverige? Ta saken i egna händer och möt värmen på sydligare ...
Här bor barnfamiljen bäst i Turkiet
Här bor barnfamiljen bäst i Turkiet
av Stine, 4 apr 2015
Reser du med barn och vill ha det lite extra bekvämt har vi här letat fram hotell som har det lilla extra, som ofta kan betyda väldigt mycket. Turkiet är en semesterfavorit hos ...
Relaterade sökningar

priser i turkiet

,

vad kostar en öl i turkiet 2013

,

vad kostar mat i turkiet

,

prisläge turkiet

,

vad kostar maten i turkiet

Erbjudanden från reseföretag