Mexiko
Mrbrimstone,
14 jan. 2016
Updaterad av Mrbrimstone
för 10 år sedan
Hej! Jag kommer till Cancun i början av februari och har hört att Cancun inte är intressant, så jag tänkte åka direkt till Playa del Carmen.
Frågan är om det går bussar dit?
Hur långt är det med mellan? Kanske t o m kan ta taxi?
Och tips på billigt boende i PdC?
Tack på förhand.
/Per ... ...
Mexiko
Mamsi,
20 mars 2013
Updaterad av Mamsi
för 13 år sedan
Vi är en familj som tänkt besöka Barcelo Maya Caribe 2 veckor för att sedan besöka något annat ställe i Mexico en vecka.
Så billigt som möjligt och det behöver ej vara all inkl, men gärna nära strand..
Vi har funderar på Cancun området, eller någon annanstans?
Har någon något tips här?
Vh ...
Mexiko
Idabloom,
17 juli 2019
Updaterad av Valpolicella
för 6 år sedan
Hej på er! Jag och en kompis ska till Mexico i slutet av okt och landar då i Cancun. Vi hade väldigt gärna velat ha tips på bra hotell som inte är för dyra och som ligger nära stranden. Om man bor på Conzumel, hur är det då att ta sig över till Playa del carmen? Vad kostar det ungefär? Även om man ...
Mexiko
Klas1979,
11 feb. 2019
Updaterad av 1bjornis
för 6 år sedan
Hejsan!
Jag ska åka med familj(fru och två grabbar på 10 och 11 år) till Pdc 15/2 -19.
Vi har mest tänkta att lata oss på stranden och vid hotellet, men även tänkt åka på några utflykter:
Tulum med ruiner och playa paraíso, Akumal för att snorkla med sköldpaddor. Ev. Isla mujeres då jag älskar ...
Mexiko
Trize,
6 dec. 2016
Updaterad av Sanne81
för 8 år sedan
Hej,
I december åker vi till Mexico för första gången. Vi efterfrågar erfarenheter gällande transfern. Borde vi boka transfer från flygplatsen till Tulum innan resan eller finns det taxi/buss när vi kommer fram? Vi läste någonstans att man ska boka innan. Har någon erfarenhet från ett bra bolag? ...
Mexiko
Manhiriel,
20 feb. 2015
Updaterad av 1bjornis
för 11 år sedan
Hej!
Jag och min man åker till Playa del Carmen snart. Vi ska bo på Sandos Caracol Eco Resort.
Någon som har tips på vad man kan hitta på där i närheten? Vi funderar på Tulum och/eller Chichen Itza. Finns där något sevärt/besökvärt i själva Playa del Carmen? Någon fantastisk restaurang ni ...