Nyår i Thailand

25 nov. 2015 08:07
Visningar: 34
Hej! Några underbara själar som är i Thailand över jul/nyår och är taggade på nyårfirande? Möjligtvis på en strand men jag är flexibel och kan tänka mig att fira nyår i djungeln eller på ett berg eller på taket mitt i en storstad också! Den största fördelen med mig som din/eran nya följeslagare är att jag kan tillföra flytande kunskaper i thailändska. För övrigt är jag ”manana manana”, väldigt lättroad och rastlös. Som läget ser ut just nu kommer jag flänga runt mycket inom Thailand etfter att ha spenderat några dagar i Hongkong, men ska också försöka hinna med Vietnamn, Kambodja, Malaysia och Singapore innan jag far tillbaka till Europa i mars/april. Haffa mig här eller på FB om du eller ni är likasinnade som jag eller bara tycker jag verkar peppig att fira nyår med!
Av Henke78
2 dec. 2015 09:29
Tjenare.
Jag sitter just å kollar å försöker få med mig någon till Thailand nu i jul men verkar svårt :(
Vill hels åka med någon men hittar jag ingen få ja gju dra ensam.
Hade varit nice å mäta upp dig när jag kommer fram.
Vill du så så hör av dig på facebook, jag heter Henrik Sköl och bor i Malmö.
Mvh Henke.
2 dec. 2015 19:11
Jag kommer att landa i Bkk den 28/12 kommer att vara i Thailand till den 10/1. Har inga planer förutom att jag ska bada minst en gång varje dag =)

Så detta till dig och även om någon annan läser detta och vill umgås några dagar.