Nya Zeeland i höst

Av Linnets
24 maj 2015 21:33
Visningar: 156
Någon som har planer på att åka till NZ i höst?
Jag har tänkt åka dit på Working Holiday visa i september, vill bl.a göra woofing och jobba.
Vore kul att ta sällskap dit med någon eller mötas upp 😊

Är du där eller har varit så skulle det verkligen uppskattas med tips om allt möjligt i NZ, hur det är att leva där, farmar osv 😊
26 maj 2015 13:36
Hej!
Jag har precis som du tänkt att åka till NZ i höst på ett WH visum och är i utgångspunkt själv då min sambo vill börja plugga istället. Jag blev 30 för ett par månader sen och har bott i Oslo i många år och vill göra nånting annat nån helt annanstans.:)
Av Hajwina
2 juni 2015 18:31
Hej!
Jag har också lust att åka dit i höst och resa runt/woofa/jobba. Mina planer är väldigt lösa än så länge men hade varit kul med sällskap. Planerar att åka i september eller oktober.

/Karin
Av Sarris
7 juni 2015 15:02
Jag har länge haft siktet inställt på Nya Zeeland och funderar på att åka dit för att jobba under kommande år. Har mest studerat under hela livet och känner att jag måste få komma ut i världen under ett sabbatsår innan jag avslutar min utbildning. Känns lite läskigt att åka själv dock och hade varit kul om man kunde möta upp med andra och värdefulla tips.

Intresserad av ett Work and Holiday visa, skulle kunna åka i oktober/novemeber.
23 juni 2015 14:19
Hej!
Jag är själv intresserad av ett working holiday pass i NZ , när hade du tänkt att åka och varit ifrån?:)
29 juli 2015 14:36
Jag är intresserad av NZ till hösten! :)