Nya Zeeland hösten 2015

26 juni 2015 15:16
Visningar: 29
Hejhopp!

Jag är en 19 årig tjej som just tagit studenten och känner att NU är rätt tillfälle att upptäcka världen och leva livet innan man sätter sig i skolbänken igen.

Mina visioner är att dra till Nya Zeeland i oktober i höst för att söka jobb och testa på "vardagen" på andra sidan jordklotet ett tag. Sen senare är planen såklart att äventyra runt, hoppa fallskärm och bungyjump, paddla, se den vackra naturen, klättra i berg, surfa osvosv...

Jag vill också resa runt och med på listan över platser jag vill se står bl.a. Fiji och Australien.

Enda problemet är dock att ingen av mina vänner känner resandets lust just nu. Därför blir jag mer än glad om ni hör av er om ni tycker att detta matchar med era planer, så kan vi kanske smida vidare tillsammans!! :))
28 juni 2015 14:15
Hej Lina!

Känns som att du och jag befinner oss i väldigt liknande situationer och har ungefär samma visioner för hösten! Jag har också precis tagit studenten och är väldigt sugen på att åka till Nya Zeeland och Australien och äventyra. Är väldigt öppen för andra förslag också, då jag mest bara vill komma iväg och uppleva andra delar av världen!

Hör gärna av dig till mig på fb så kan vi snacka vidare där :) Har samma profilbild som här.
1 juli 2015 08:26
Hej Julia!

Jag skrev till dig på fb men det verkar inte vilja levereras, så jag skickade en vänförfrågan i hopp om att det skulle hjälpa :-)
29 juli 2015 14:35
Hej Julia!

Om jag inte kommer in på min utbildning tänker jag åka till Nya Zeeland :) Jag vill göra allt det där du skriver om! Har du någon Facebook så kan jag kontakta dig där :)

Mvh Nellie