Ny i Oslo !

Av Ilonas
19 okt. 2014 14:18
Visningar: 239
Hej :)

Är en tjej på 27 år som kommer från Stockholm, nyinflyttad i Oslo för två veckor sen. Känner mig ganska så isolerad här när man knappt känner någon.
Väldigt öppen för att lära känna nya människor ? Kanske någon som är i samma sits som mig ? Fika ? Glas vin ?

Ha det nice så länge så hoppas jag vi hörs / Ilona
6 nov. 2014 15:10
aha tufft läge :/ Heter Daniel allafall, mina tankar går åt Norge när jag tänker tjäna ihop lite cash men har ännu inte tagit mig iväg, hellst precis som du hade ja nog velat hafft med mig någon :/
Mvh
Av Ilonas
5 jan. 2015 20:40
Jag är inte ensam, haha :) men man vill ändå träffa fler personer.. ☺️
20 jan. 2015 18:33
Hej och välkommen till Oslo:)

Ser att du har bott här i ett par månader nu:) hoppas du trivs bra i Oslo och inte känner dig för isolerad!
Själv har jag bott i Oslo i snart 6 år och trivs väldigt bra här:)

Hör av dig om du skulle vilja ta en fika nån dag!

Hälsningar/ Ajnaraja
6 feb. 2015 11:49
Finns de någon här i chatten som ska jobba i Norge (Oslo eller Stavanger) under sommaren 2015 och vill ha/behöver inneboende eller kollektivkamrat?
Jag söker boende under juni,juli och augusti eventuellt med förlängning då jag ska jobba i Norge!

Kort om mig: Född 1993, är självständig, äventyrlig, vill tjäna bra med pengar i Norge under sommaren, söker resekamrat, gillar estetiska aktiviteter, tennis, uteliv, matlagning, meditation, djupa konversationer, sociala nätverk, fika etc.

Hör av er till (Logga in för att se e-postadress),com (felizia 3 ggr)