Ny i Oslo?

5 okt. 2014 13:40
Visningar: 238
Hej! Jag har precis flyttat till Oslo för att jobba i ett par månader. Jag flyttade hit själv och känner inte jätte många här så det vore kul att träffa lite nya människor :)

Finns det någon mer som flyttat hit själv eller bara vill hitta nya vänner att hänga med?

Ha de!

/ Vendela
Av Benni
9 okt. 2014 19:11
Tjena!

Har bott i Oslo sen augusti och flyttade hit själv, så känner inte riktigt så många heller. Så om du har lust att träffas nån dag så är jag absolut på! :)
Vart i Oslo bor du? :)

/Benjamin
Av Benni
10 okt. 2014 06:52
Jag bor på Majorstuen, kirkeveien. Så inte så värst långt ifrån :)
Så om du har lust att träffas hojta till! :)
Vi skulle ju kunna ses på nåt fik eller så :)
10 okt. 2014 19:25
Okej det vet jag vart det är :) lägg till mig på facebook? Vendela Oscarson
Av Ilonas
19 okt. 2014 21:34
Är också ny här i Oslo och hittar gärna på något! :) Lite sent svar haha..
13 dec. 2014 20:17
hej! lite sent svar men jag har också nyss flyttat hit och är lite ensam, haha... skulle gärna ses och hitta på något :) /linnea
6 feb. 2015 11:51
Finns de någon här i chatten som ska jobba i Norge (Oslo eller Stavanger) under sommaren 2015 och vill ha/behöver inneboende eller kollektivkamrat?
Jag söker boende under juni,juli och augusti eventuellt med förlängning då jag ska jobba i Norge!

Kort om mig: Född 1993, är självständig, äventyrlig, vill tjäna bra med pengar i Norge under sommaren, söker resekamrat, gillar estetiska aktiviteter, tennis, uteliv, matlagning, meditation, djupa konversationer, sociala nätverk, fika etc.

Hör av er till (Logga in för att se e-postadress),com (felizia 3 ggr)