Mötas upp!

1 feb. 2015 09:09
Visningar: 274
Hej. Jag är i Thailand i detta nu ( krabi), och ska snart dra mig vidare, oklart var. Undrar om det är någon i närheten som vill sluta samman??
2 feb. 2015 17:27
Hej! Jag är just nu i Phuket. Stannar här tills 10:e februari! Vart tänker du ta vägen? Vidare till någon ö? :) mvh josefine
2 feb. 2015 17:32
Hej hej. Jag har bokat biljetter till koh phangang, och åker dit imorgon. Vad har du för planer??
2 feb. 2015 17:44
Mejosefina , var på koh phangang håller du till??
4 feb. 2015 09:39
Just nu bor jag på Power Beach Resort ...Ban Tai tror jag området heter :)
Vart ska du bo ? Vad är dina planer ?
4 feb. 2015 14:58
Hej! Ok.
Jag r chao prao,. Väldigt offside känner jag! Jag vet inte. Jag är öppen för förslag! Jag skulle gärna vilja hänga på en trevlig strand . Funderar lite på koh samui,.. Koh tao. Vad är ni sugna på? Har ni planer ännu. Funderar även på att åka till chiang mai i mitten av feb och gå en massagekurs. Kan vi byta nr så vi kan kommunicera lite lättare på whats up eller dylikt? :)
4 feb. 2015 16:26
Absolut :) !
Jag tänkte dra till samui 6e feb. Skicka ditt nr i pm eller skriv till mig på fb Josefin Mellström :)
5 feb. 2015 13:42
Någon som är sugen att åka till Ankor Wat i Kambodja? Alla som varit där säger att det är fanatiskt.
5 feb. 2015 13:58
Jag skulle inte ha mågot emot att åka till Kambodja , men jag var i myanmar innan Thailand och besökte bagan. Så jag har sett himmelskt många Pagodor och tempel redan. ☺️ När tänker du bege dig dit?
5 feb. 2015 14:06
Jag är fortfarande hemma. Men kan åka ner när som helst... Måste dock vara hemma senast 22mars. Kan vi höras på fb istället? I så fall hittar du mig via (Logga in för att se e-postadress)