Melbourne på obestämd tid!

18 dec. 2014 08:12
Visningar: 104
Halloj!

Jag flyttar ner till Melbourne i början av Februari på obestämd tid. Ska ansöka om ett 1 year Working Visa och försöka hitta jobb och ett boende inom kort. Jag åker själv men jag tycker det vore otroligt häftigt om jag kunde få med mig 1-3 pers och hyra ett hus eller en större lägenhet.

Jag kommer söka alla typ av arbeten och är nöjd så länge det går runt ekonomiskt. Jag åker delvis ner för utmaningen men även för att spinna vidare på ett projekt jag jobbat på ett tag. Även när det kommer till det ovan nämnda projektet är ser jag gärna att du vill vara med att jobba på det. Om vi lyckas kan det bana väg för en potentiellt ljusare framtid. Just det här projektet kräver ingen tidigare erfarenhet eller kunskap men det kommer heller inte betala något på kort sikt.

Det här är inte på något sätt en avkopplingssemester utan jag letar efter folk som är trötta på att bo i Sverige och vill ge något nytt en chans! Jag letar efter folk som jag vill bilda en inre cirkel med mig där nere, typ en brain trust där vi hjälper varandra med jobbsökande, bollar ideer och pushar varandra till att få ut det mesta av vår potential. Vill helt enkelt hitta några som vill släppa alla sociala spärrar, utvecklas och gå all in! Vi kommer träffa massvis med nya vänner och ha sjukt kul!

Jag finns i Stockholm. Fika?

Vi mot världen! Lets do it!

Kärlek!