Mc i österled

Av Joakimn
2 apr. 2012 08:16
Visningar: 2545
Funderar på att åka en sväng med mc i sommar.
/Estland,Lettland,Litauen,Polen,tillbaka till sverge..2 veckor???
Eller liknande..Förslag, ideér Någon som vill hänga på?
Kör en Honda 700cc/ Trans Alp( typ :äventyrsbike)
Behöver minst en hojj till ,kan även tänka mig att i grupp köra med en passagerare..
Är det någon som gjort detta eller liknande innan så tackar jag för goda råd o ideér.............../mvh joakimn
Av Joakimn
3 apr. 2012 07:38
Kan även tänka mej en 2 veckor ner i Frankrike,o dess kust..
ingen som åker mc på denna sight? o vill i väg?
12 apr. 2012 16:18
Hej Jocke
Jag skulle vara med på ett hörn ... när har du tänkt att åka??

jag ska bara ha hunden passad sen följer jag med

jag har inte varit där men vet kompisar som varit där och det är lite dåliga vägar men de håller på att bli bättre och jag hade gärna kört söderut mott Ukraina då det finns massor med sota flickor där nere???

micke
Av Dav1d
23 sep. 2012 13:11
Tjenare

Blev precis medlem på den här sidan för jag letar efter folk att åka på MC resor med.
Så om du har tänkt dig ut på MC resa någon annan gång så är jag gärna på.
Jag kör Triumph 865cc Cafe racer, ingen lång körar hoj kanske men det går bra ändå :)
Jag har kört 1000mil den här sommaren :)
Längsta enskilda turen var till Holland, riktigt trevligt.

/David
Av Joakimn
24 sep. 2012 07:46
Ang Mc i Österled....
Tyvärr så föll denna sommaren bort pga väder o annat som kom i mellan..Blev väl inte några längre sträcker o höll mej innom norden.. men vi få ta nya ta tills nästa år..( åkte lite i Venezuela, jan )
Ang att ha en Caféracer o ändå ta sig till Holland..Bra jobbat du kom längre än mej i år..
Sååååååååååå vad man ha för båge skiter jag i ..alla motorcyklar är roliga på sitt sätt o begänsningar sätter man bara själv. Hade faktiskt hellre haft en Caféracer denna sommar då det mest har åkts mellan landet o träning samt vardagspendlingen till jobbet. Allså nya tag nästa sommar..
Av Dav1d
24 sep. 2012 15:55
Kan säga att jag lärde mig mycket på turen till Holland. Som hur man ska packa och vägval och sådant.
Tankväska + passagerare + ryggsäck, visade sig vara väldigt jobbigt.
Så nu har jag beställt räcken så jag kan hänga på väskor där bak på cykeln istället.

Men jag tycker att det är väldigt roligt att åka långt med hojen. Det svåraste har ju varit att hitta folk som vill åka med.
Så nu hoppas jag på jag kan hitta folk att åka med på sådana här sidor.
Ser redan fram emot nästa säsong.

Vill ner till Frankrike Spanien, nästa sommar. får se om det blir så.
Av Tomasj
15 juli 2014 13:25
Polen och Baltikum är mycket fint att köra i.Ska ni längre söder ut som frankrike och Spanien, portugal så kör inte motor vägar för det kostar bara massa pengar då det är belalvägar./ Tomas