Annons:
Annons:
Annons:
Annons:
Diskutera Turkiet
2009-02-15 10:57

Marmaris väder mitten i september

Vi funderar Marmaris i Turkiet .Har inte varigt där förut och ska dit under september är det tänkt. Hur är väder där? Jag vill inte ha kokhett men inte två veckors regnväder heller. Är det någon här som varigt där på hösten?
2009-02-20 12:53
Hej! Jag har varit i Marmaris i början på oktober en gång och då var det jätteskönt väder iallafall! Ungefär 23 grader i skuggan hade vi, det var behagligt. Turkiet är ju så hett på sommaren så hösten är bra tid att vara där.
2009-02-23 13:50
Har varit i Marmaris början på september 2 ggr. Ca 30grader i luften och 25 i vatttnet.
Helt molnfri himmel alla veckorna.Inte en regndroppe på hela tiden.
Har även varit i Icmeler 7 km från Marmaris samma underbara väder. Kan starkt rekomendera dessa ställe.
2009-08-12 15:49
jag var där i september förra året och det var runt 30 grader hela veckan, helt underbart! så underbart att jag åker tillbaka dit om en vecka :)
Skriv svar
Visningar: 2890  |  Dela med andra:    
Turkiets skönhet – Marmaris
Turkiets skönhet – Marmaris
av Stine, 3 jan 2012
Guide till semesterfavoriten Marmaris - Halvön där Marmaris ligger sägs vara den vackraste i hela Turkiet. Här trivs både barnfamiljer och partylejon. Marmaris ligger på ...
Turkiets skönaste badorter
Turkiets skönaste badorter
av Veronicah, 20 mar 2013
Bodrum, Marmaris och Içmeler på Turkiet-toppen - Bodrum, Marmaris och Içmeler är några av Turkiets mest populära semesterorter. Här kan du njuta av solen, lata dagar på stranden, ...
Här bor du bäst i Bodrum
Här bor du bäst i Bodrum
av Teresen, 1 jul 2014
Bra hotell i Turkiets lyxiga charterfavorit - Bodrum ligger på den turkiska rivieran och lockar med soligt väder och fina stränder. Vi har valt ut fem hotell för dig som vill bo ...
Fethyie – det gömda paradiset
Fethyie – det gömda paradiset
av Linnwiklundw, 3 jun 2013
En vacker pärla i Turkiet - Turkiet har inte alltid varit ett attraherande semestermål för svenska resenärer, men de senaste 10 åren har vi börjat upptäcka deras gömda paradis ...
Relaterade sökningar

marmaris väder september

,

marmaris väder oktober

,

väder turkiet september

,

resa till turkiet i september

Erbjudanden från reseföretag