Manchester Utd

Av Hjeff
7 juli 2011 22:43
Visningar: 1966
Ngn som kan tipsa om hur man ordnar billiga matchbiljetter till Manchester Utd - borta eller hemma?

På resfeber.se hittar jag inte billigare än 950 SEK...
8 juli 2011 05:54
ManYoo har kanske världens dyraste snittpriser hemma så jag skulle satsa på en bortamatch.

Prova med t ex Eurosports Travel som brukar kunna fixa biljetter (samt resa) till både hemma och bortamatcher.

Alternativ 2 är Thomas Cook som är sponsor av Premier League.

Alternativ 3 är att bli medlem i deras supporterklubb och försöka fixa biljetter den vägen.
8 juli 2011 10:15
Vi har kollat lite då och då på priser på en Man Utd match, men ännu inte kommit iväg. Min första reaktion när du skriver 950 SEK är BILLIGT! Jag har aldrig sett 1 biljett billigare än 1500. Men kanske jag bara kollat på 'fel' matcher och på fel ställe. Berätta gärna senare vad du fick betala och var på arenan dom biljetterna var.
Av Joonis
15 juli 2011 01:16
Bli medlem i Manchester United, välj och köp biljetter (Vid icke stora matcher), eller boka "önskad plats" och var med vid utlottningar (vid stora matcher, såsom liverpool, city, chelsea osv). Dessa biljetter kostar MAX 500 kr. Jag brukar stå på Stretford end, 300 kr i runda slängar. Men jag är fotbollsfanatiker på hög nivå, så jag gillar lite galen stämning. OBS! BOKA I TID!!!
Av Hjeff
31 aug. 2011 16:52
@ Joonis:

Vi gjorde som du sa, är numera medlemmar och fick en OFÖRGLÖMLIG upplevelse i söndags: 8-2 mot Arsenal :)

TACK FÖR TIPSET!!!!!