Diskussioner: Reskompis till Asien
Vill du ut och resa men har ingen att åka med? Här kan du söka och annonsera efter reskompisar till hela världen.
Thailand dec/ jan 2025-2026
Asien
Kimgullbrand,
38 år, 9 aug. 2025
Senaste svar av Kimgullbrand
för 43 veckor sedan
Hej! Någon som ska åka till Thailand i december till januari ?
Reser oftast 2 gånger per år
Hör av er
Vietnam i december och januari 2025/ 2026
Vietnam
_theo,
32 år, 16 juli 2025
Senaste svar av _theo
för 46 veckor sedan
Hej, jag har bokat en flygstol till Vietnam, avresa 17:e december 2025, hemresa 5:e januari 2026.
Jag letar efter en resepartner att åka med hela eller en del av resan, eller att bara mötas upp för en kaffe. Jag bor i Malmö, det vore trevligt att träffas för att diskutera resplaner innan resan.
...
Bali juli-augusti
Asien
Fannsan,
34 år, 11 mars 2025
Senaste svar av Taratt
för 1 år sedan
Hej!
Funderar på att åka till Bali 3v i sommar (har semester v29-32). Undrar om någon går i samma tankar eller har några tips/förslag 😊🌸
Bali september 2025
Indonesien
Mathildaandersson,
28 år, 5 maj 2025
Senaste svar av Mathildaandersson
för 1 år sedan
Hej! Jag heter Mathilda och är 27 år. Jag tänkte spendera en månad på Bali i september och tänkte kolla om det är någon mer som har planer på att vara där samtidigt och eventuellt vill resa/mötas upp där.
Jag har varit på Bali 3 gånger tidigare och älskar det, senast var i februari i år. Min ...
Bali i april?
Asien
Sailski,
48 år, 25 jan. 2025
Senaste svar av Sailski
för 1 år sedan
Hej!
Har ledig tid i april, ev maj och vill gärna se lite mer av något härligt varmt land och funderar på att se mer av Bali. Varit 2 korta vändor bara på Kuta och Kuta Beach förmånga år sen, men vill gärna se resten av Bali också.
Tänkte blanda backpacking med lite lyx, kanske hus med pool ...