Landar i bangkok 1feb ensam

Av Matsaa
26 jan. 2014 23:59
Visningar: 247
Tja!
Ja en en kille på 29 år som åker själv till thailand/asien 1feb-28feb för å njuta av solen festerna, slappandet å sevärdheterna !
eftersom mina vänner är tråkiga å inte åker med/eller hoppat av.. vore d roligt att träffa lite nytt folk å ha kul med på resan!
har aldrig vart i asien
över huvudtaget innan..

Min plan är... ingen plan alls.. förutom att ja vill resa tunt i thailand ,vietnam,kambodja och kanske malaysia..

thats it resten kommer på vägen har ja tänkt!

du/ni? sköna roliga öppna tjejer killar whatever! =)

vill ni glo in å kolla va det är för lirare ni har å göra med
så heter jag Mats Aalto på fb!

hör gärna av er ! ja öppen för förslag ..

Ha d Gött
Av Yllis
27 jan. 2014 04:38
Tja!

Jag kommer vara i Thailand till den 10:e feb. Är här i ca 2 veckor bara så jag kommer inte resa runt den här gången, jag är i Jomtien, som är typ 10 min utanför Pattaya, typ 1,5h från Bangkok. Så om du vill hänga, festa, whatever, hör av dig! /Elisabet 25 år

(Logga in för att se e-postadress)
Av Matsaa
28 jan. 2014 19:23
Tja Elisabet!

Fan va kul! jag har faktiskt tänkt lite på att börja där i pattaya alltså, så jag hör gärna av mig när ja är i krokarna! =)

fnissar lite för mig själv över din roliga mail å sparar den ;P
ha d gött så länge!
tjululu
29 jan. 2014 11:16
Ska träffa en kille jag inte känner i Bangkok 1/2 sen drar vi ner till krabi pih pih för att sedan ta oss till koh tao för att fixa dykarecertifikat häng på någon stans om du vill! Det vore kul att vara fler :) (Logga in för att se e-postadress) hör av dig :)
Av Matsaa
29 jan. 2014 13:18
Tjena Sven!
Fan va kul ! Jag hänger gärna på men har ni tänkt stanna i Bangkok nånting eller tänkte ni dra direkt?
Min plan e att först handla in lite prylar kläder innan avgång från Bangkok ..så kanske 1 - 2 nätter i Bangkok kao san road.. Typ :s
:)
30 jan. 2014 20:58
Skönt! Yes tänker ta en sväng in i Bangkok jag med ...dricka "några" kalla och handla lite förnödenheter! När landar du... Den 2/2 eller?
Av Matsaa
1 feb. 2014 02:52
Hur fan får ja tag på dig? Haha
Och hur är d i Bangkok ?
Taxi bolaget sa att ja inte borde åka dit..
Är fortfarande på flygplatsen?
Vart ska man ?
Av Mrkey
1 feb. 2014 07:09
ta air port link om du ska komma in i stan men vet du vad du ska? ta inte taxi nu.
jag bor i Sukhumvit 57 ganska nära centrum.

vi kanske kan ses o ta en drink:D