Kommer spendera hela sommaren nere i Alanya!

Av Edo1
20 maj 2016 21:18
Visningar: 44
Hallå där!
Tar examen efter fem år på universitet och hade tänkt att njuta av mitt sista riktiga "sommar lov" nere i Alanya. Blir perfekt med 3 månader av sol och bad innan arbetslivet start nu till hösten!

Jag kommer åka ner slutet av Juni och vara kvar mot slutet av Augusti! Planen är att jag kommer ha lite spordiskt besök i lägenhet av vänner när dem får sin semester men till stor det så kommer jag befinna mig ensam i Alanya!

Jag är faktiskt inte ute efter något speciellt, bara trevligt folk i min ålder (23 plusminus 5 år) som har lust att eventuell utforska och festa! Hör av er om ni är sugna på att träffas!
30 maj 2016 16:03
Tja mitt namn är Johan. Ja och min kompis julia ska ner till njy en vecka 27e juli-3 august. Vill du hänga med oss någon dag så borde det gå bra och kul att träffa nya människor. Jag fyller 25år i juni och hon är 23. Har du varit i alanya förrut?
Av Edo1
30 maj 2016 16:51
Tjena Johan! Låter kul skicka ett pm med din Facebook så styr vi där ifrån, a varit det ett par gånger innan!
Av Kasra
17 juni 2016 17:48
Citerat från Edo1:
Tjena Johan! Låter kul skicka ett pm med din Facebook så styr vi där ifrån, a varit det ett par gånger innan!
hej på dig, mitt namn är Kasra, jag befinner mig i Alanya en vecka till, nr har du tänkt åka hit?