Kalifornien. Santa Barbara City College våren 2013

13 okt. 2012 17:27
Visningar: 890
Hejhej :)
Ansökte till Sbcc för några dagar sen inför våren och väntar förväntansfullt på antagningspapprena!

Hade varit roligt och skönt att ha kontakt med någon mer som ska dit så att man kan prata av sig lite.

Åh vad jag längtar! Sol, värme, lata dagar vid stranden, fest och en del plugg då!

Hör av er om ni ska dit och vill prata lite!

Maila mig på (Logga in för att se e-postadress)
Av Emeliem
14 okt. 2012 12:41
Hej Lisa!

Vad kul att du också ska dit! Är hur taggad som helst.
Jag har mailat dig. Jag ska också till SBCC i vår och fick mitt besked förra veckan. :)

/ Emelie ((Logga in för att se e-postadress))
14 okt. 2012 19:37
Hej!
Åh vad roligt :) Väntar fortfarande på mitt!
Har inte fått något mail av dig, så maila igen. Till (Logga in för att se e-postadress)
14 okt. 2012 23:48
Hej! Även jag ska dit till våren! Det ska verkligen bli hur kul som helst men jag känner väl som du att det hade varit skönt att komma i kontakt med någon innan jag åker ner. Det börjar ju bli lite nervöst nu! Jag skickar iväg ett mail! :)

(min mail är: (Logga in för att se e-postadress))
Av Melinag
21 okt. 2012 02:42
Hej! Jag ska också börja plugga på SBCC i vår, vad kul att det är några fler! Jag skickar iväg ett mejl :)

min mejladress är (Logga in för att se e-postadress)
18 nov. 2012 17:37
Hej!

Jag ska också iväg till SBCC i vår! Jag och två vänner har startat en grupp på facebook, "SBCC VT 2013", där vi kan dela lite frågar/tankar/funderingar eller bara allmän glädje! Dit kan ni ju söka er om ni vill träffa lite fler som ska åka iväg. Är inte så många medlemmar än men försöker göra oss hörda om att vi finns!

Vi kanske syns i Santa Barbara i vår! :)
14 juli 2013 23:36
Hejsan, jag har funderat på att söka till SBCC dånjsg inte kom in på civilekonom här i Sverige. Sökte ni genom en "förening" eller privat? Är det språk eller en examen ni ska plugga? Skulle gärna få tips på hur jag bäst söker eftersom tiden börjar rinna ut ;)

Min mail: (Logga in för att se e-postadress)