Jobba sommaren 2015

Av Maloo
18 jan. 2015 20:37
Visningar: 356
Hej
Jag ska jobba och bo i Turkiet/Alanya sommaren 2015.
Någon mer som är sugen så kanske jag kan hjälpa till.
Skicka pm :)
Av Aelint
20 jan. 2015 22:30
Hej! Jag har länge varit sugen på att åka till alanya och jobba men jag vet ingen som jobbat där tidigare som vet hur man går till väga med allt, vad jag läst verkar det vara ibland svårt att få till allting, tänkte fråga dig hur du fick jobb där? Det är ju inte lika populärt att jobba i alanya som t.ex. Spanien och Grekland. Har lärt känna några personer där dom gångerna jag varit där men vet inte riktigt om jag kan lita på dom helt och hållet eftersom jag inte känner dom jättebra. Har du några tips vart jag kan kolla upp sådant som jobb och boende? :)
Av Jocke_s
1 feb. 2015 00:13
Jag jobbade i Alanya förra sommaren, dock överväger jag att åka ditt i år igen ;)
Av Maloo
1 feb. 2015 08:13
Citerat från Jocke_s:
Jag jobbade i Alanya förra sommaren, dock överväger jag att åka ditt i år igen ;)
Tycker absolut du ska åka ner och jobba igen, ju mer sevenskar desto roligare :)
Av Jocke_s
1 feb. 2015 09:51
Citerat från Aelint:
Hej! Jag har länge varit sugen på att åka till alanya och jobba men jag vet ingen som jobbat där tidigare som vet hur man går till väga med allt, vad jag läst verkar det vara ibland svårt att få till allting, tänkte fråga dig hur du fick jobb där? Det är ju inte lika populärt att jobba i alanya som t.ex. Spanien och Grekland. Har lärt känna några personer där dom gångerna jag varit där men vet inte riktigt om jag kan lita på dom helt och hållet eftersom jag inte känner dom jättebra. Har du några tips vart jag kan kolla upp sådant som jobb och boende? :)
Du måste ansöka om visum på Turkiet ambassad vilket tar typ 6 veckor vilket är en ganska lång tid.
Man måste registrera sig hos det turkiska skatteverket på plats vilket är svårt då inte ens dem talar engelska. Men när man väl kommer ner och gjort alla dessa tråkiga saker så flyter resten på sen.

Vad hade du tänkt att jobba med? -;)
17 feb. 2015 01:41
Hej! Är sjukt intresserad av att jobba i Alanya den här sommaren med! Jobbade där förra året och ska dit i sommar igen och söker därför jobb. Vet du något? Vad ska du jobba med?
Av Jocke_s
18 feb. 2015 12:03
Jobbade som simlärare för Fritidsresor
Av Iissaal
19 feb. 2015 12:59
Hej! Jag bodde i Alanya 6 månader sist, och har nu planer att flytta tillbaka i sommar och är desperat över att hitta ett jobb där, har du något tips? :)
Av Fridaaa
25 feb. 2015 17:12
Hej
Hade varit kul att testa på att jobba en sommar
Vad ska du jobba med där? :)
Av Maloo
2 mars 2015 13:32
Företaget är Alanya partyteam/gg bar.
Vid intresse skicka PM för mer info :)