Jobba i Oslo

14 jan. 2015 16:08
Visningar: 328
Tjena!

Till våren tar jag studenten och har inga planer på att börja studera på universitet direkt. Det jag vill göra är att åka till Oslo, jobba my ass off och tjäna mycket pengar. Det bästa vore om då fler har samma planer så vi kan hitta boende tillsammans, då det är väldigt dyrt i Norge.

Någon annan som har samma planer? Hör av er då! :)

Nathalie
14 jan. 2015 21:18
Hei!

Tips: I Oslo er det VELDIG mange svensker nå, stor konkurranse om jobbene i service-branchen. Vil tro at det er større sjans for at få jobb Vest i landet, Stavanger og Bergen er 2 og 3 største byer i landet. Mycket finere byer og bettre nattliv ochså!

Bor selv i Stavanger, her kan du bo i bofellesskap sammans med andra til 4-5000 kr i mnd inkl strøm og internett. Mycke service jobbar! Anbefaler Stavanger självsagt😃!
6 feb. 2015 11:48
Finns de någon här i chatten som ska jobba i Norge (Oslo eller Stavanger) under sommaren 2015 och vill ha/behöver inneboende eller kollektivkamrat?
Jag söker boende under juni,juli och augusti eventuellt med förlängning då jag ska jobba i Norge!

Kort om mig: Född 1993, är självständig, äventyrlig, vill tjäna bra med pengar i Norge under sommaren, söker resekamrat, gillar estetiska aktiviteter, tennis, uteliv, matlagning, meditation, djupa konversationer, sociala nätverk, fika etc.

Hör av er till (Logga in för att se e-postadress),com (felizia 3 ggr)
10 feb. 2015 13:38
Hej. Jag har fått jobb i Norge över sommaren inom restaurang. Finns boende på arbetsplatsen för 2 personer. Är det någon som jobbar inom restaurang och vill hänga på mig och bo och jobba tillsammams? Skicka meddelade till mig så berättar jag mer :-)