Jobba i Norge efter studenten

Av Ebbban
25 mars 2014 15:57
Visningar: 412
Hej! Jag är en tjej på snart 19 år som tar studenten i sommar, efter studenten ska jag sommarjobba hemma i min födelseort hela sommaren men sen vill jag ut på äventyr.
Är sugen på en resa men för att kunna resa behöver man pengar, är därför väldigt intresserad av att åka till Norge för att jobba och ha roligt. Men då alla mina kompisar har andra tankar eller är upptagna med jobb,studier eller killar så letar jag efter någon som har tankarna i samma banor som jag!

Hade varit jättekul att koma i kontakt med någon/några som vill samma saker och kunna prata ihop sig och kanske åka dit tillsammans och leta jobb och söka boende.
:)
Jag heter Ebba Blomquist på FB, skriv gärna där eller här!
27 mars 2014 23:29
Hej! Jag tänker likadant, åka dit någon gång i slutet av augusti och jobba några månader, dock är det oklart om jag får med mig någon kompis eller inte. Vart har du tänk bo & jobba? Själv är jag inte jättesugen på Oslo då det kostar en del :)
12 apr. 2014 20:33
Hej tjejer, jag är också grymt sugen på att åka till Norge och jobba, problemet är ju bara att det inte finns nån som kan hänga med och det blir skit dyrt att bo själv! Om ni vill dela lägenhet där skulle det vara jätte roligt :)
Av Ebbban
12 apr. 2014 20:49
Vad heter ni på Facebook? Vi har gjort en liten grupp några av oss som är sugna! :) skriv vad ni heter så lägger jag till er!