Jobb i Gran Canaria

26 juni 2014 18:12
Visningar: 3040
Hejsan! Vi är två 18-åriga tjejer som har planer på att flytta och jobba i Spanien under en längre tid. Vi har kollat jobb men förstått att det bästa att göra är att åka ner och gå från företag till företag eller butik till butik och lämna cv. Vi har kollat flyg men vi tänkte ändå höra om det kanske finns någon här som vet något företag som söker personal nu, till hösten eller till vintern. Eller om det finns någon som har några bra råd på hur man ska göra!
Tacksam för svar! Jennifer
Av Evhe
6 juli 2014 22:50
Hej jag flyttar själv ner i höst och jobbar som frisör :) är det fortfarande aktuellt att åka ner för er. Jag fick tag på mitt jobb genom svenska kyrkan och jag är inte kristen av mig men dom har många bra sidor:) Finn smycket restauranger där nere:)
5 aug. 2014 08:51
Hejsan! Jag och min tjej kompis ska flytta till gran canaria i september 2014! Vi tänkte göra samma sak att åka ner lämna cv och försöka hitta jobb. Vi har eventuellt ett jobb på ett svenskt företag som telefonförsäljare som heter atlas, sök på arbetsförmedlingen och skicka in cv så svarar dom garanterat! När tänkte ni flytta ner?
5 aug. 2014 09:07
Hej!
Vad kul! Det blir inte Gran Canaria för oss, vi har istället fått jobb i Torrevieja :)
Vi har varit i kontakt med Atlas, men när vi bad om kontrakt och läste igenom det blev vi osäkra. Om ni inte redan har fått kontrakten tycker jag att ni ska fråga efter att få dem! ;)
Av Evhe
5 aug. 2014 10:57
Hej jag flyttar ner i slutet av oktober :) var ska ni bo någon stans ?
5 aug. 2014 11:06
Hej okej, har du jobb i Torrevieja eller på gran Canaria? Vi har kollat lite lägenheter här hemifrån men tänkte kolla mer när vi är där nere :)
Av Nikjoh
19 aug. 2014 17:42